WAE-WBT06
14/16 – Handleiding
4. TECHNISCHE ONDERSTEUNING
Mocht u problemen ondervinden met dit product, ga dan naar http://ts.hercules.com en selecteer uw
taal. Deze webpagina biedt toegang tot verschillende opties die u kunnen helpen bij het oplossen van
uw probleem, bijvoorbeeld de Knowledge Base met antwoorden op veelgestelde vragen raadplegen,
of de meest recente drivers en software downloaden. Als het probleem niet kan worden verholpen met
behulp van de informatie op de site, kunt u contact opnemen met de technische ondersteuning voor
Hercules-producten ("Technical Support").
Per e-mail:
Als u per e-mail contact wilt opnemen met onze technische ondersteuning, moet u zich eerst online
registeren op de webpagina http://ts.hercules.com/. Aan de hand van de door u verstrekte informatie
kunnen onze technici het probleem zo snel mogelijk oplossen. Klik op Productregistratie en volg de
instructies. Als u uw product al eerder hebt geregistreerd, voert u uw gegevens in bij Gebruikersnaam
en Wachtwoord en klikt u op Aanmelden.
Per telefoon (als u geen internettoegang hebt):
Openingstijden en telefoonnummers kunnen gewijzigd worden. Ga naar http://ts.hercules.com voor de
actuele contactgegevens van Technical Support.
5. GARANTIE
Wereldwijd garandeert Guillemot Corporation S.A. (“Guillemot”) de consument dat dit
Hercules-product gedurende een periode van twee (2) jaar
vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum
vrij zal zijn van materiaal- en fabricagefouten. Indien u in de garantieperiode een defect meent te
constateren aan dit product, neem dan onmiddellijk contact op met de Technical Support die u zal
informeren over de te volgen procedure. Als het defect wordt bevestigd, dan dient het product te
worden geretourneerd naar de plaats van aankoop (of een andere locatie die wordt opgegeven door
Technical Support).
Binnen het gestelde van deze garantie wordt het defecte product van de consument gerepareerd of
vervangen, zulks ter beoordeling van Technical Support. Indien toegestaan door van kracht zijnde
wetgeving, beperkt de volledige aansprakelijkheid van Guillemot en haar dochterondernemingen
(inclusief de aansprakelijkheid voor indirecte schade) zich tot het repareren of vervangen van het
Hercules product. De wettelijke rechten van de klant volgens de wetgeving van toepassing op de
verkoop van consumentproducten worden op generlei wijze beperkt door deze garantie.
Deze garantie is niet van kracht: (1) indien het product gemodificeerd, geopend of gewijzigd is, of
beschadigd ten gevolge van oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik, verwaarlozing, een ongeluk, normale
slijtage, of enig andere oorzaak niet gerelateerd aan een materiaal- of fabricagefout; (2) indien u zich
niet houdt aan de instructies zoals verstrekt door Technical Support; (3) op software die niet is
gepubliceerd door Guillemot en daardoor onder de specifieke garantie valt zoals verstrekt door
degene die deze software publiceert.
België
078 16 60 56
Kosten van interlokaal
gesprek
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 13:00 en van
14:00 tot 18:00
Nederland
0900 0400 118
Kosten van lokaal gesprek
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 13:00 en van
14:00 tot 18:00 (Nederlands)
Van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 20:00