•
Internationale
garantie
•
voor
Europese
landen
•
USA
Service en garantie
z
z
z
z
Uw Philips-garantie
Hartelijk dank voor het aanschaffen van deze Philips-monitor.
Alle producten van Philips worden volgens strenge normen ontworpen en gemaakt. Het zij
gebruiksvriendelijke en gemakkelijk te installeren kwaliteitsproducten. Mocht u bij de
installatie of het gebruik van dit product problemen ondervinden, raadpleeg dan onze
website www.philips.com/support voordat u contact opneemt met de helpdesk van Philips.
Wat valt onder de garantie?
Deze garantie geldt in Andorra, Oostenrijk, België, Cyprus, de Tsjechische Republiek ,
Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Finland, Ierland, Italië,
Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Portugal, Polen, Rusland,
Slowakije, Slovenië, Zweden, Zwitserland, Spanje, Turkije en het Verenigd Koninkrijk en d
garantie is uitsluitend van toepassing op monitoren die oorspronkelijk ontworpen, gemaak
goedgekeurd en/of geautoriseerd zijn om in genoemde landen te worden gebruikt. Deze
internationale Philips-garantie vult de bestaande nationale garantieverplichtingen in het la
van aankoop aan en heeft geen invloed op uw statutaire rechten als klant.
De garantie gaat in op de dag dat u uw product aankoopt.
12 maanden
ndorra, Oostenrijk, België, Cyprus, de Tsjechische Republiek ,
Denemarken, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Finland, Ierland, Italië,
Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Portugal,
Polen, Rusland, Slowakije, Slovenië, Zweden, Zwitserland, Spanje,
Engeland
24 maanden Duitsland, Turkije
Als de helpdesk van Philips vaststelt dat het product defect is, neemt u contact op met uw
Philips-verkoper waar u het product hebt gekocht. Als u service nodig hebt terwijl u zich in
een ander land bevindt, of als uw leverancier niet meer bestaat of geen Philips-producten
meer verkoopt, kunt u contact opnemen met onze helpdesk om dit probleem op te lossen.
Wat valt niet onder de garantie?
De Philips-garantie is van toepassing mits het product op de juiste wijze gebruikt is
overeenkomstig het doel waartoe het bestemd is, met inachtneming van de
gebruiksaanwijzing en na overlegging van de originele factuur of aankoopbon met daarop
datum van aankoop, de naam van de leverancier en het model- en productienummer.
De Philips-garantie kan vervallen indien:
De documenten op enigerlei wijze gewijzigd of onleesbaar gemaakt zijn;
Het model- of productienummer gewijzigd, uitgewist, verwijderd of onleesbaar
gemaakt is;
Reparaties of wijzigingen zijn uitgevoerd door daartoe niet-bevoegde
serviceorganisaties of personen;
Schade is ontstaan door een ongeluk, inclusief maar niet beperkt tot blikseminslag,