Het scherm
verschijnt niet
wanneer ik
overschakel naar
de clientmodus.
Na het inschakelen duurt het ongeveer 30 seconden waarin de netwerkfunctie
geladen wordt en gebruikt kan worden. Het scherm wordt zwart gedurende 3-4
seconden tijdens het laden.
Schakel over naar de modus ongeveer 30 seconden nadat de stroom is
ingeschakeld.
Het clientscherm
verschijnt, maar ik
kan geen
verbinding maken
met de server.
1) Controleer of de LED van de hubpoort waarop de LAN-kabel is aangesloten
knippert. Als dat niet het geval is, is de LAN-verbinding kennelijk verbroken.
Maak in dit geval een verbinding via een andere LAN-kabel.
2) Controleer of de instellingen op het tabblad Network (Netwerk) in Settings
(Instellingen) juist zijn geconfigureerd. De standaardinstelling is DHCP. Als in uw
netwerk statische IP-adressen worden toegepast, selecteert u Use the following
IP address (Het volgende IP-adres gebruiken) en voert u de juiste IP-
adresgegevens in.
3) Controleer of de gebruikersnaam en het wachtwoord op het tabblad Remote
Desktop (Extern bureaublad) van Settings (Instellingen) overeenkomen met die
op de hostcomputer. Als dat niet het geval is, brengt u de gebruikersnaam en het
wachtwoord van Remote Desktop (Extern bureaublad) in overeenstemming met
die op de hostcomputer.
Ik krijg geen
toegang tot het
internet vanuit het
clientscherm.
1) Controleer of de LED van de hubpoort waarop de LAN-kabel is aangesloten
knippert. Als dat niet het geval is, is de LAN-verbinding kennelijk verbroken.
Maak in dit geval een verbinding via een andere LAN-kabel.
2) Controleer of de instellingen op het tabblad Network (Netwerk) in Settings
(Instellingen) juist zijn geconfigureerd. De standaardinstelling is DHCP. Als in uw
netwerk statische IP-adressen worden toegepast, selecteert u Use the following
IP address (Het volgende IP-adres gebruiken) en voert u de juiste IP-
adresgegevens in.
De inhoud (video,
spraak) van de
server wordt niet
vloeiend
afgespeeld op de
Client Monitor.
Dit komt doordat de gegevens worden verzonden via het LAN. Controleer de
status van uw LAN-verbinding.
Ik heb een digitaal
apparaat (zoals
een digitale
fotocamera,
camcorder of USB-
geheugen)
aangesloten op de
USB-poort, maar
het werkt niet.
Dit model ondersteunt USB-apparaten met verwijderbare schijffunctionaliteit
zonder dat een aanvullend stuurprogramma hoeft te worden geïnstalleerd.
Controleer of het apparaat dat u wilt aansluiten verwijderbare schijffunctionaliteit
zonder aanvullend stuurprogramma ondersteunt.
De bestandenlijst
verschijnt niet.
1) Controleer de bestanden op de kaart. Als alleen afwijkende bestanden
aanwezig zijn (bijvoorbeeld lege bestanden, beschadigde JPEG-bestanden),
worden de bestanden niet op het scherm weergegeven.
2) De tijd die nodig is om een bestand weer te geven is afhankelijk van de
omvang van het bestand. Wacht een ogenblik.
3) Controleer of de indeling van het bestand wordt ondersteund door de Client
Monitor. Als de extensie van het bestand is gewijzigd, wordt het bestand niet
afgespeeld.
Controleer de onderstaande items bi
problemen met de monitor.
Kijk of de stroomkabel en de signaalkabel goed zijn aangesloten op de computer.
Luister of de computer tijdens het opstarten meer dan 3 pieptoontjes geeft.
(Als dat zo is, moet het moederbord van de computer waarschijnlijk worden nagekeken.)
Als u een nieuwe videokaart hebt geïnstalleerd of de monitor op een andere pc hebt aangesloten, kijk
dan of u de juiste stuurprogramma's voor de videokaart en de monitor hebt geïnstalleerd.
Controleer of de scanratio van het beeldscherm ingesteld is op 56Hz ~ 75Hz.
(Ga niet hoger dan 60 Hz als u de maximale resolutie gebruikt.)
Als u problemen hebt bij het installeren van het stuurprogramma van de videokaart, start de computer
dan op in de Veilige modus (Safe Mode), verwijder het beeldscherm in Configuratiescherm (Control
Panel), Syste(e)m, Apparaatbeheer (Device Administrator) en start de computer opnieuw op om het