niet door Garmin zijn meegeleverd. Bovendien behoudt Garmin zich het
recht voor garantieclaims af te wijzen voor producten of diensten die zijn
verkregen en/of gebruikt in strijd met de wetten van een land.
Onze navigatieproducten zijn uitsluitend bestemd voor gebruik als hulp bij
het reizen en mogen niet worden gebruikt voor doeleinden waarbij precieze
metingen van richting, afstand, locatie of topografie vereist zijn. Garmin geeft
geen enkele garantie op de nauwkeurigheid of volledigheid van de
kaartgegevens.
Er is 90 dagen garantie op reparaties. Als het toestel ter reparatie wordt
opgestuurd tijdens de originele garantieperiode, duurt de nieuwe
garantieperiode 90 dagen of tot het einde van de originele garantieperiode
van 1 jaar, naargelang welke periode het langst duurt.
DE GENOEMDE GARANTIES EN VERHAALMOGELIJKHEDEN ZIJN
EXCLUSIEF EN IN PLAATS VAN ALLE OVERIGE GARANTIES,
UITDRUKKELIJK OF IMPLICIET OF WETTELIJK, INCLUSIEF ENIGE
AANSPRAKELIJKHEID ONDER ENIGE GARANTIE VOOR
VERKOOPBAARHEID OF GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL,
WETTELIJK OF ANDERS. DEZE GARANTIE GEEFT U SPECIFIEKE
RECHTEN, DIE VAN STAAT TOT STAAT KUNNEN VARIËREN.
IN GEEN ENKEL GEVAL ZAL Garmin AANSPRAKELIJK ZIJN VOOR
ENIGE INCIDENTELE, SPECIALE, INDIRECTE OF GEVOLGSCHADE, OF
DEZE NU HET RESULTAAT IS VAN HET GEBRUIK, MISBRUIK OF
ONVERMOGEN OM DIT PRODUCT TE GEBRUIKEN, OF VAN EEN
DEFECT VAN HET PRODUCT. IN BEPAALDE STATEN IS DE
UITSLUITING VAN INCIDENTELE OF GEVOLGSCHADE NIET
TOEGESTAAN. DE BOVENSTAANDE BEPERKINGEN ZIJN MOGELIJK
NIET OP U VAN TOEPASSING.
Garmin behoudt het exclusieve recht om naar eigen keuze het toestel of de
software te repareren, of vervangen (door een nieuw of gereviseerd
vervangend product) of een volledige teruggave van de aankoopprijs te
bieden. EEN DERGELIJKE VERHAALMOGELIJKHEID ZAL UW ENIGE EN
EXCLUSIEVE VERHAALMOGELIJKHEID ZIJN INDIEN DE GARANTIE
NIET WORDT GERESPECTEERD.
Neem contact op met een gecertificeerde Garmin dealer voor
garantieservices, of neem telefonisch contact op met Garmin
Productondersteuning voor verzendinstructies en een RMA-trackingnummer.
Verpak het toestel deugdelijk en voeg een kopie van de oorspronkelijke
verkoopnota bij als aankoopbewijs voor reparaties die onder de garantie
vallen. Vermeld het trackingnummer duidelijk op de buitenkant van de
verpakking. Verzend het toestel naar een garantieservicestation van Garmin.
De vrachtkosten moeten vooruit zijn betaald.
Aankopen via onlineveilingen: Producten die zijn aangekocht via
onlineveilingen komen volgens de garantie niet in aanmerking voor kortingen
en andere aanbiedingen van Garmin. Aankoopbevestigingen van
onlineveilingen worden niet geaccepteerd als garantiebewijs. Om gebruik te
kunnen maken van de garantieservice, is de oorspronkelijke of een kopie
van de aankoopnota vereist van de winkel waar u het systeem hebt gekocht.
Garmin vervangt geen onderdelen van pakketten die zijn aangeschaft via
een onlineveiling.
Internationale aankopen: Distributeurs buiten de Verenigde Staten
verstrekken mogelijk een aparte garantie voor toestellen die buiten de
Verenigde Staten zijn aangeschaft. Dit kan per land verschillen. Indien van
toepassing wordt deze garantie verstrekt door de lokale binnenlandse
distributeur die ook lokaal service voor het toestel verleent. Garanties door
distributeurs zijn alleen geldig in het gebied waarvoor de distributie is
bedoeld. Toestellen die zijn gekocht in de Verenigde Staten of Canada
moeten voor service worden geretourneerd naar het servicekantoor van
Garmin in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada of Taiwan.
Vigtige produkt- og sikkerhedsinformationer
ADVARSEL
Hvis følgende potentielt farlige situationer ikke undgås, kan det resultere i
ulykker eller sammenstød med død eller alvorlige personskader til følge.
Advarsler i forbindelse med installation i køretøjet
• Når enheden installeres i et køretøj, skal den placeres sikkert, så den ikke
blokerer førerens udsyn
À
eller påvirker køretøjets øvrige
betjeningsudstyr, f.eks. rat, pedaler eller gearstang. Placer den ikke løst
13