Probleemoplossen
Probleem Tip
Geen reactie op de geleverde • Schakel de SLM5500 aan.
afstandsbediening • Richt de afstandsbediening naar de SLM5500.
• Plaats de batterijen op de juiste wijze.
• Plaats nieuwe batterijen in de afstandsbediening.
Geen beeld op het TV-scherm • Schakel de TV aan.
• Stel de TV in op de juiste externe ingang.
• Schuif de To T V -knop op de SLM5500 in de juiste positie.
• Controleer of de TV het videosignaal van de SLM5500 ondersteunt. Druk voor 3 seconden op de groene knop van de
geleverde afstandsbediening om de standaardwaarden van het videosignaal te herstellen.
Geen geluidssignaal uit de luid- • Schakel het audiosysteem aan.
sprekers of uit het audiosysteem • Stel het audiosysteem in op de juiste externe ingang.
• Verhoog het volumeniveau van het audiosysteem.
Kan het bedraade netwerk • Schakel de andere bedraade netwerkapparaten in.
niet vinden • Gebruik een 'straight' netwerkkabel (UTP 5e) om een aansluiting van de SLM5500 naar het bedraade netwerk te maken.
Kan het draadloze netwerk • Schakel de andere draadloze netwerkapparaten in.
niet vinden • Of - controleer op het basisstation of op de router of de 'broadcast' draadloze netwerknaam (SSID) geactiveerd is,
Ofwel - voer de netwerknaam (SSID) handmatig in (raadpleeg de handleiding op de installatie CD). Kopieer de netwerknaam
van het basisstation of van de router.
Kan niet verbinden met het • Voer de juiste veiligheidscode (WEP of WPA) in. Kopieer de veiligheidscode (WEP of WPA) van het basisstation of van de
draadloze netwerk router.
• Controleer of de firewalls in het draadloze netwerk toegang tot het draadloze netwerk aan de SLM5500 verlenen. Bijvoorbeeld,
geef toegang tot of deblokkeer het MAC adres van de SLM5500 op het netwerk.
Kan de computer niet vinden • Start de Philips Media Manager.
• Verbind de SLM5500 met het juiste netwerk.
• Controleer of de firewalls in het netwerk toegang tot het netwerk aan de Philips Media Manager verlenen. Bijvoorbeeld, geef
toegang tot of deblokkeer de Philips Media Manager op het netwerk.
Geen toegang tot bestanden • Controleer of de Philips Media Manager bestanden deelt met de SLM5500 (zie 3A).
(muziek, foto's of films)
Kan een bestand niet afspelen • Controleer of de SLM5500 het bestandsformaat ondersteunt (raadpleeg de handleiding op de installatie CD).
• Controleer of de Philips Media Manager het bestand deelt met de SLM5500.
• Wanneer je een beveiligd bestand voor de eerste keer afspeelt, moet de SLM5500 toegang tot een internetaansluiting hebben.
Kan internetbestanden niet afspelen • Probeer later opnieuw. De internetservice zou tijdelijk onderbroken kunnen zijn.
• Controleer of de SLM5500 het internetformaat ondersteunt (raadpleeg de handleiding op de installatie CD).
• Controleer of de firewalls in het netwerk toegang tot het netwerk aan de internetservice verlenen.
Als er een probleem is, controleer dan of de SLM5500 de nieuwste firmware heeft. Raadpleeg voor meer informatie www.philips.com/support.
Garantie - Raadpleeg de handleiding op de installatie CD (d).