18
6 Wij melden u dat de kosten voor diagnose van uw product u in rekening zullen worden
gebracht als:
a) de diagnose van uw product wordt uitgevoerd door Sony of een geautoriseerd Sony
Service Center en hieruit blijkt dat u onder de voorwaarden van deze garantieverklaring
(ongeacht de reden) geen recht hebt op reparatie van het defect;
b) of uw product correct werkt en geen hardwarestoring is aangetroffen.
7 Beleid betreffende defecte pixels:
Het toegestane aantal defecte pixels in platte beeldschermen die voldoen aan de
vereisten van ISO 13406-2 vertegenwoordigt minder dan 0,0005% van het totale
aantal pixels. De sectie Hot News | Latest Updates van de VAIO-Link-website
(http://www.vaio-link.com) bevat het onderwerp "Faulty Pixels Policy", waar u het beleid
betreffende defecte pixels voor uw VAIO-computer kunt raadplegen.
Uitsluitingen en beperkingen
Behalve zoals hierboven is aangegeven, verleent Sony geen enkele garantie (uitdrukkelijk,
impliciet, wettelijk of anderszins) van kwaliteit, prestaties, nauwkeurigheid, betrouwbaarheid,
geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins voor producten of begeleidende of
geïntegreerde software. Als deze uitsluiting niet of niet volledig wordt toegestaan door de
toepasselijke wetgeving, worden de garantiebepalingen door Sony uitgesloten of beperkt
voor zover als toegestaan door de toepasselijke wetgeving. Alle garantiebepalingen die niet
volledig mogen worden uitgesloten, worden beperkt (voor zover als toegestaan door de
toepasselijke wetgeving) tot de duur van deze garantie.
Sony's uitsluitende verplichting in het kader van deze garantieverklaring is het repareren of
vervangen van producten waarop de voorwaarden en bepalingen van deze garantieverklaring
van toepassing zijn. Sony wijst alle aansprakelijkheid van de hand voor verlies of schade
betreffende producten, services, deze garantie of anderszins, daaronder mede begrepen
maar niet beperkt tot financiële of immateriële verliezen; de prijs betaald voor het product;
winstderving, verlies van inkomsten, gegevensverlies, verlies van het genot of gebruik van
het product of gekoppelde producten; onrechtstreekse, incidentele of gevolgschade of -
verliezen. Deze bepaling is altijd van toepassing, ongeacht of het verlies of de schade het
volgende betreft:
❑ verminderde of geblokkeerde werking van het product of gekoppelde producten vanwege
defecten of onbeschikbaarheid door inlevering bij Sony of een lid van het ASN, met
inactiviteit, verlies van gebruikstijd of onderbreking van commerciële activiteit tot gevolg;
❑ onnauwkeurige uitvoer door het product of gekoppelde producten,
❑ schade aan of verlies van softwareprogramma's of verwijderbare gegevensopslagmedia,
of
❑ virusinfecties en andere oorzaken.
Dit geldt voor verlies en schade volgens alle theorieën van juridische aansprakelijkheid,
daaronder mede begrepen maar niet beperkt tot onachtzaamheid en andere onrechtmatige
daden, contractbreuk, uitdrukkelijke of impliciete garantie, en strikte aansprakelijkheid
(zelfs als Sony of een lid van het ASN van de mogelijkheid van deze schade op de hoogte
is gebracht).
Als deze aansprakelijkheidsbeperking niet of niet volledig wordt toegestaan door de
toepasselijke wetgeving, wordt de aansprakelijkheid van Sony uitgesloten of beperkt voor
zover als toegestaan door de toepasselijke wetgeving. In bepaalde landen is bijvoorbeeld
de uitsluiting of beperking van schade vanwege onachtzaamheid, ernstige onachtzaamheid,
opzettelijk wangedrag, misleiding en gelijksoortige handelingen niet toegestaan. De
aansprakelijkheid van Sony in het kader van deze garantieverklaring zal in geen geval hoger
zijn dan de prijs die voor het product is betaald. Indien de toepasselijke wetgeving echter
uitsluitend hogere aansprakelijkheidsbeperkingen toestaat, gelden de hogere beperkingen.