Teleco Voyager Digimatic - 65/85 Handleiding

Type
Handleiding
NL
LEIDRAAD VOOR DE INSTALLATIE EN
GEBRUIKSAANWIJZING
65-85
Attentie:
Plaats de antenne ver van de randen
van het dak af zodat de antenne als het
voertuig in beweging is niet uitsteekt.
1
2
3
De antenne Voyager Digimatic moet
dicht bij een verticale wand gemonteerd
worden waar de wandaansluiting
bevestigd kan worden.
Presa a
parete
Breng de boormal aan. Boor een gat in
het midden. ( pag 22 )
Monteer een frees met Ø 42mm en boor
eerst een gat in de binnenwand.
MONTAGEAANWIJZINGEN
1
2
SILICONE
4 5
7
6
Zet de klemring met zelftappende
schroeven vast. Schuif de rubber
afdichting op de klemring.
Zet de klemring met de 2 meegeleverde
schroeven op de wigvormige
afstandshouder vast.
Zet de buisdoorvoer aan het plafond vast
en gebruik daarbij de klemring met de
bijbehorende wigvormige afstandshouder.
Controleer of de antenne horizontaal is.
De wigvormige afstandshouder dient om
de antenne horizontaal te plaatsen ook
als het dak schuin is.
Steek de mast in het gat met Ø 42 dat u
in het dak geboord heeft en denk eraan
dat u een laag silicone onder de klemring
aanbrengt.
3
8
10
9
11
12
3,5x30
Doe de moer op zijn
plaats aan de achterkant
van de wandaansluiting.
Bevestig de borg van de
wandaansluiting aan de wand.
Zet de mastborg vast...
Deze mastborg moet telkens als u de
antenne in de gewenste stand vast wil
zetten stevig aangedraaid worden.
Om de mast te draaien of op te tillen moet
de klemring losgedraaid worden.
Bestrijk de binnenkant van de afdichting
met een kleine hoeveelheid vaselinevet
en steek de mast erin.
Monteer het bovenste gedeelte van de
wandaansluiting maar zet dit niet
helemaal vast.
Let op!!! Klap de beugel van de
schotelantenne eerst helemaal
open totdat hij niet verder kan,
zoals te zien is op de afbeelding.
Druk de indikator op zijn plek
en voer de kabel door de
plastic handgreep.
14 15
4
13
A
B
C
B
Alvorens de plastic handgreep in de buis
te bevestigen, moet u de gaten A en C
op een lijn brengen met punt B.
De twee
flexibele
uitenden van
de Indikator in
de twee
uitsparingen
drukken,
doordrukken
tot ze eruit
komen.
De kabel moet voor deindikator
langslopen, punt B.
Met de
speciale
schroef de
plastic greep
aan de mast
bevestigen,
gedurende
deze
montage de
greep
niet draaien
want dan
zouden de
uiteinden van
de indikator
uit de
openingen
kunnen
springen.
Bevestig de
antenne aan de
arm zoals hier
aangegeven.
16 17
18
19
20
5
21
zelftappende
schroef 3,9X13
driegangige
schroef 4X10
Laat de antenne zakken totdat hij in de juiste
rijstand komt te staan. Maak de stalen plaat
onder het afstandsstuk van de LNB met kit of
tweezijdig plakband aan het dak vast.
Controleer of
de antenne in
de juiste
ruststand staat.
Breng het
etiket aan op
de mast zodat
u de antenne
telkens
voordat u gaat
rijden snel in
de juiste stand
kunt
vastzetten.
1) Het is absoluut noodzakelik om de antenne te installeren zoals
aangegeven op fig. 23, d.w.z. met de schotel naar de achterkant van
het voertuig geklapt.
RECYCLING:
gooi, om de afvalverwerking van
elektrisch en elektronisch afval zoveel
mogelijk te beperken, dit apparaat aan
het einde van de levensduur niet bij
ander ongescheiden afval weg, maar
lever het in bij een recyclingcentrum.
6
22
OK
23
De DSF80E is een instrument voor het snel richten op de gewenste DIGITALE
satelliet met een handmatig schotelsysteem. In het geheugen staan de 8 meest
gebruikte satellieten in Europa: Astra 28° Oost, Astra 23° Oost, Astra 19° Oost,
Hotbird 13° Oost, Eurobird 9° Oost, Thor 1° West, Atlantic Bird 5° West en Hispsat
30° West. Het richtsysteem is uitgerust met geluids- en lichtsignalen om het ontvangen
signaal te optimaliseren. Als de DSF80E in combinatie met de elektronische
standdetector die op het Voyager Digimatic systeem gemonteerd is geeft het ook
de aanduiding van de elevatiehoek van de schotel waardoor het richten nog
eenvoudiger wordt. Het display geeft de “absolute” schuine standwaarde van de
schotel ook aan als het voertuig niet vlak staat.
1) Aan / Uit schakelaar
2) Keuzeknop van de satelliet
3) Indicatie van de satelliet
waarop gericht is
4) Indicatie van het signaalniveau
AANSLUITINGEN DSF80E
HISPASAT 30W
ATL BIRD3 5W
THOR 1W
EUROBIRD 9E
HOT BIRD 13E
ASTRA 19E
ASTRA 23E
ASTRA 28E
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
D
I
G
I
T
A
L
-
S
A
T
-
F
I
N
D
E
R
DSF8OE
SAT
OK
SAT
1
2
3
4
5
6
7
Adj
5) Indicatie dat het richten plaatsgevonden heeft
6) Display van de schuine stand van de schotel
7) Afstelknoppen van de schuine stand
(alleen bij de eerste installatie)
7
LNB
SATELLIETONTVANGER
1) Sluit de coaxkabel die van de handgreep van de mast loopt aan op de connector
ANT van het DSF80E systeem.
2) Sluit de connector REC van de DSF80E met de meegeleverde coaxkabel aan
op de connector LNB van uw satellietontvanger.
3) Sluit de voedingskabel van 12Vdc aan op de 12Vdc aansluiting van de DSF80E.
Sluit het andere uiteinde van de kabel aan op de accu van het voertuig of op
een 12Vdc aansluiting (gestabiliseerd).
ANTREC
12Vdc
12Vdc
USB
NB: De USB poort is
alleen bestemd voor
technisch personeel om
software-updates uit te
voeren.
8
Aanwijzingen voor het aanvankelijke instellen van de DSF80E bij Voyager
systemen
Het instellen hoeft slechts één keer tijdens het installeren van het systeem gedaan te worden.
Nadat alle aansluitingen tot stand gebracht zijn moet het “AANPASSEN” van de schuine standmeter
van het voertuig waar hij op geïnstalleerd is uitgevoerd worden.
1) Bekijk de Afsteltabel om te zien wat de schuine stand moet zijn waar de schotel in moet staan
om op de juiste manier op de gekozen satelliet (bijv. HOTBIRD 13 Oost) gericht te worden in het
gebied waar het systeem geïnstalleerd is (bijv. in Florence bevindt HOTBIRD zich op 39°).
2) Zet de DSF80E aan door de aan-schakelaar op de stand ON te zetten en kies de satelliet waar
u op wilt richten (bijv. HOTBIRD) door op de knop SAT te drukken.
Werk op de afstellingen van de elevatiehoek en draairichting van de VOYAGER in om de satelliet
te richten en om het richtresultaat te optimaliseren totdat het maximale aantal leds bij de LEVEL
indicatie gaat branden en de led SAT OK ook gaat branden.
3) Op de ELEVATION display van de DSF80E verschijnt een getal dat de schuine stand van de
schotel aangeeft. Dit getal moet overeenstemmen met de waarde die in de afsteltabel staat (bijv.
in Florence is de schuine stand die we in de tabel aflezen 39°); als de waarde die op de display
weergegeven wordt niet overeenstemt met de waarde die in de tabel staat moet het systeem
afgesteld worden.
4) Om het systeem af te stellen moet u een klein puntig voorwerp (bijv. het uiteinde van een
paperclip) in één van de 2 gaten naast de aanduiding “Adj” steken en op de betreffende knop
drukken totdat de juiste waarde van de schuine stand (39°) op de display weergegeven wordt.
Door de knop in het linkergat in te drukken neemt de waarde af en door de knop in het rechtergat
in te drukken neemt de waarde toe.
5) Nu is de DSF80E klaar voor de werking en geeft de display altijd de “absolute” waarde van de
schuine stand van de schotel aan ook als het voertuig niet vlak staat.
Country Town HOT BIRD ASTRA ATLANTIC
13° EST 19° EST BIRD 3 5° WEST
ALBANIA Tirana 42 42 36
ALGERIA Algiers 46 44 47
Costantine 47 45 45
Oran 46 43 48
AUSTRIA Innsbruck 36 35 33
Salzburg 35 35 32
Vienna 35 35 31
BALEARICS Palma 44 42 44
BELGIUM Antwerp 31 30 31
Brussels 31 30 31
Gand 31 30 31
Liege 31 30 31
BULGARIA Burgas 39 40 31
Sofia 40 41 33
CZECH
REPUBLIC Brno 33 34 30
Prague 33 32 30
DENMARK Copenhagen 27 27 25
EGYPT Alexandria 49 52 38
Cairo 50 53 38
FINLAND Helsinki 21 22 17
FRANCE Lyon 36 35 36
Marsille 39 37 38
Paris 36 35 36
Toulouse 38 37 39
GERMANY Berlin 30 30 28
Cologne 31 31 31
Hamburg 30 28 28
Munich 35 34 33
Stuttgart 34 34 33
Tabel met schuine standen voor het aanvankelijke instellen van de DSF80E bij Voyager systemen
9
Country Town HOT BIRD ASTRA ATLANTIC
13° EST 19° EST BIRD 3 5° WEST
GIBRALTAR 44 41 48
GREECE Athens 45 46 37
Iraklion 47 49 38
Patras 45 46 38
Thessalonica 42 43 35
HUNGARY Budapest 35 35 31
Pecs 37 37 32
ICELAND Reykjavik 12 11 16
ITALY Brindisi 43 43 37
Cagliari 44 43 42
Firenze 39 39 37
Milano 37 37 36
Napoli 43 43 39
Palermo 46 45 42
Roma 42 41 38
Venezia 38 37 35
LYBIA Tripoli 52 51 47
MAROCCO Casablanca 45 41 51
Fes 46 43 50
Marrakech 46 42 53
Tangiers 44 41 48
NETHERLANDS Amsterdam 30 29 29
Eindhoven 31 30 30
Rotterdam 30 29 30
NORWAY Oslo 22 22 21
trondheim 19 19 18
POLAND Cracow 32 33 28
Gdansk 28 28 24
Warsaw 29 30 25
Wroclaw 31 32 28
PORTUGAL Lisbon 40 36 45
Porto 37 35 42
ROMANIA Bucarest 37 38 30
Timisoara 37 37 31
RUSSIA St. Petersburg 20 21 16
Moscow 23 25 16
SLOVAKIA Bratislava 35 35 31
Kosice 33 34 29
SPAIN Barcelona 41 39 42
Bilbao 40 37 42
Carthagene 44 42 46
Madrid 40 38 43
Seville 42 39 47
SWEDEN Goteborg 25 24 23
Stockholm 23 23 20
SWITZERLAND Berne 36 35 35
Geneve 36 35 36
Zurich 35 35 34
TUNISIA Tunis 47 46 44
TURKEY Ankara 39 42 29
Istanbul 40 42 31
Izmir 44 45 35
UNITED
KINDOM Belfast 28 27 27
Cardiff 31 29 31
Dublin 29 28 29
Glasgow 26 25 26
Inverness 24 23 24
Limerick 30 29 29
London 30 29 31
Manchester 27 26 29
Newcastel 26 25 27
Plymouth 32 31 32
York 27 26 28
10
Adj
HISPASAT 30W
ATL BIRD3 5W
THOR 1W
EUROBIRD 9E
HOT BIRD 13E
ASTRA 19E
ASTRA 23E
ASTRA 28E
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
D
I
G
I
T
A
L
-
S
A
T
-
F
I
N
D
E
R
DSF8OE
SAT
OK
SAT
ELEVATION
Adj
HISPASAT 30W
ATL BIRD3 5W
THOR 1W
EUROBIRD 9E
HOT BIRD 13E
ASTRA 19E
ASTRA 23E
ASTRA 28E
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
SAT
OK
SAT
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
SAT
OK
11
Zet de DSF80E aan door de
schakelaar op de stand "ON"
te zetten.
Kies de satelliet waar op
gericht moet worden (bijv.
ASTRA 19 Oost) door op de
toets SAT te drukken.
Laat de schotel omhoog gaan totdat
de elevatiehoek die bij de positie waar
het voertuig zich in bevindt hoort
bereikt wordt
(zie de elevatiehoekkaart).
Draai de schotel naar
het ZUIDEN totdat de
DSF80E een continue
pieptoon afgeeft.
1) Zet de SAT ontvanger en de televisie aan en maak ze klaar voor de ontvangst door de
aanwijzingen van de respectievelijke fabrikanten op te volgen.
2) Het is uiterst belangrijk dat er zich geen opstakels bevinden tussen uw schotel en de
zuidelijke positie van de satelliet.
3) Kijk in de meegeleverde tabel, onder welke hoek de schotel geplaatst dient te worden,
door de dichts bijzijnde stad te nemen waar u zich op dat moment bevindt.
Gebruiksaanwijzing
Er moet gewacht worden tot de led SAT
OK gaat branden om de bevestiging te
hebben dat de satelliet waar op gericht
is de gekozen satelliet is
Adj
HISPASAT 30W
ATL BIRD3 5W
THOR 1W
EUROBIRD 9E
HOT BIRD 13E
ASTRA 19E
ASTRA 23E
ASTRA 28E
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
D
I
G
I
T
A
L
-
S
A
T
-
F
I
N
D
E
R
DSF8OE
SAT
OK
SAT
NOT OK
SAT
OK
Adj
HISPASAT 30W
ATL BIRD3 5W
THOR 1W
EUROBIRD 9E
HOT BIRD 13E
ASTRA 19E
ASTRA 23E
ASTRA 28E
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
D
I
G
I
T
A
L
-
S
A
T
-
F
I
N
D
E
R
DSF8OE
SAT
OK
SAT
NOT OK
SAT
OK
Als er op een andere satelliet gericht is
dan de satelliet die gekozen is dan gaat
de led SAT NOT OK branden en moet de
schotel weer gedraaid worden totdat er
een nieuwe pieptoon afgegeven wordt en
de led SAT OK gaat branden.
Adj
HISPASAT 30W
ATL BIRD3 5W
THOR 1W
EUROBIRD 9E
HOT BIRD 13E
ASTRA 19E
ASTRA 23E
ASTRA 28E
ELEVATION
NOT OK
LEVEL
SAT
OK
SAT
LEVEL
Optimaliseer het
richten door zowel de
elevatiehoek als de
draaihoek van de
schotel langzaam te
veranderen totdat bij
de LEVEL indicatie
het maximale aantal
leds gaan branden.
NOT OK
LEVEL
SAT
OK
Schakel de DSF80E uit door de
schakelaar op de stand "OFF" te zetten.
Als de schakelaar niet op OFF gezet
wordt bereikt het signaal de
satellietontvanger niet en is het dus
niet mogelijk om beelden op de TV
te zien.
12
Als deze voorwaarden NIET in acht genomen worden dan kan
het product beschadigd worden waarvoor de fabrikant niet
aansprakelijk gesteld kan worden.
1) Er wordt geadviseerd om de antenne niet bij harde wind (80 km/u)
te gebruiken. Als deze voorwaarde niet in acht genomen wordt
dan kan het product beschadigd worden waarvoor de fabrikant
niet aansprakelijk gesteld kan worden.
2) De fabrikant kan op geen enkele manier aansprakelijk gesteld
worde
Alvorens u weer
vertrekt, de schotel
weer helemaal plat
draaien, zoals in de
tekening staat
aangegeven. Daarna
de aangegeven knop
goed vastdraaien.
13
A B C
Draaien van de LNB voor een optimale ontvangst in de rand gebieden van de
footprint (Zuid – West of Zuid – Oost) in Europa
Bovendien adviseren wij alvorens de werking te controleren, eerst te controleren of de schotel in de
juiste elevatiehoek staat. Bepaal uw positie op bijgaande kaart en zet de elevatiehoek op het getal dat
op de kaart wordt aangegeven.; de grijze gedeelten in de kaarten geven de geografische gebieden aan
waar een aanpassing van de LNB is gewenst. De van tevoren bepaalde montagepositie van de omzetter
is langs de middellijn van de schotel (zie figuur A) en in deze configuratie werkt het Voyager Digimatic
systeem in de meeste Europese landen op de juiste manier. Als u zich echter in gebieden bevindt die
zich erg ver van de omlooppositie van de satelliet af bevinden, dan kan het noodzakelijk zijn om de hoek
van de omzetter af te stellen. Met name als u uitzendingen van de satellieten Astra 19E, Astra 28E of
HotBird 13E wilt ontvangen en u zich in Portugal of Marokko bevindt moet de hoek van de omzetter
afgesteld worden zoals aangegeven op figuur B, terwijl als u zich in Turkije bevindt de omzetter voor
dezelfde satellieten op positie C geplaatst moet worden. Bijgaand treft u een overzicht aan om u te
helpen bij het instellen van de meest geschikte hoek.
Plaats Positie HotBird 13E Astra 19E Astra 28E
Lissabon B 25° 28° 37°
Casablanca B 27° 34° 41°
Ankara C 22° 15°
1) Haal de beschermkap van de LNB eraf door de 3 schroeven eruit te draaien.
2) Draai de schroeven van de borgklem van de LNB los.
3) Draai de LNB in de richting van de klok ( west) of in tegengestelde richting ( zuid-oost)
4) Zet de LNB weer vast door de schroeven weer vast te draaien.
5) Doe de beschermkap van de LNB er weer op en draai de 3 schroeven weer vast.
14
Elevatiehoekkaarten van de schotel
Om de schotel op de gewenste satelliet te richten is het erg belangrijk dat de schotel
in de juiste hoek gezet wordt.
Controleer de positie waar u zich bevindt op de kaart en stel daarna de elevatiehoek
van de schotel volgens de op de kaart van de gewenste satelliet vastgestelde graden
af.
De grijze gedeelten op de verschillende kaarten geven de geografische gebieden
aan waarin de LNB afgesteld moet worden.
10
15
20
25
30
35
40
45 50 55
EUROBIRD 9.2° E
LNB
LNB
LNB
10
15
20
25
30
35
40
45 50 55
LNB
LNB
HOTBIRD 13° E
LNB
Elev.
Elev.
15
10
15
20
25
30
35
40 45 50 55
ASTRA 19° E
LNB
LNB
LNB
ASTRA 23° E
10
15
20
25
30
35 40 45 50 55
LNB
LNB
ASTRA 28° E
5
10
15
20
25
30 35 40 45 50 55
LNB
LNB
Elev.
Elev.
Elev.
16
15
20
25
30
35
40
45
50
55
HISPASAT 30° W
10 5 0 Elev.
LNB
LNB
ATLANTIC BIRD 5° W
LNB
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55 Elev.
LNB
THOR 1° W
LNB
LNB
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55 .
Elev.
17
Hoogte van de Voyager om satellieten in Europa te vinden
Country Town HOT BIRD ASTRA ATLANTIC TURKSAT ARABSAT
13° EST 19° EST BIRD 3 42° EST 26° EST
5° WEST
ALBANIA Tirana 42 42 36 37 42
ALGERIA Algiers 46 44 47 31 41
Costantine 47 45 45 34 43
Oran 46 43 48 29 40
AUSTRIA Innsbruck 36 35 33 28 34
Salzburg 35 35 32 28 34
Vienna 35 35 31 29 34
BALEARICS Palma 44 42 44 29 39
BELGIUM Antwerp 31 30 31 22 28
Brussels 31 30 31 22 28
Gand 31 30 31 21 28
Liege 31 30 31 23 29
BULGARIA Burgas 39 40 31 39 41
Sofia 40 41 33 37 41
CZECH
REPUBLIC Brno 33 34 30 29 33
Prague 33 32 30 27 32
DENMARK Copenhagen 27 27 25 21 26
EGYPT Alexandria 49 52 38 52 54
Cairo 50 53 38 53 55
FINLAND Helsinki 21 22 17 20 22
FRANCE Lyon 36 35 36 26 33
Marsille 39 37 38 28 36
Paris 36 35 36 26 33
Toulouse 38 37 39 26 34
GERMANY Berlin 30 30 28 24 29
Cologne 31 31 31 23 29
Hamburg 30 28 28 22 27
Munich 35 34 33 27 33
Stuttgart 34 34 33 26 32
GIBRALTAR 44 41 48 25 37
GREECE Athens 45 46 37 42 46
Iraklion 47 49 38 45 49
Patras 45 46 38 41 46
Thessalonica 42 43 35 39 43
HUNGARY Budapest 35 35 31 31 35
Pecs 37 37 32 32 36
ICELAND Reykjavik 12 11 16 2 8
ITALY Brindisi 43 43 37 37 42
Cagliari 44 43 42 33 41
Firenze 39 39 37 31 37
Milano 37 37 36 28 35
Napoli 43 43 39 35 41
Palermo 46 45 42 37 44
Roma 42 41 38 33 40
Venezia 38 37 35 30 36
LYBIA Tripoli 52 51 47 41 49
MAROCCO Casablanca 45 41 51 24 37
Fes 46 43 50 27 39
Marrakech 46 42 53 25 38
Tangiers 44 41 48 25 37
NETHERLANDS Amsterdam 30 29 29 21 27
Eindhoven 31 30 30 22 28
Rotterdam 30 29 30 21 27
NORWAY Oslo 22 22 21 17 21
trondheim 19 19 18 15 18
POLAND Cracow 32 33 28 29 32
Gdansk 28 28 24 24 28
Warsaw 29 30 25 27 30
Wroclaw 31 32 28 27 31
PORTUGAL Lisbon 40 36 45 21 32
18
Country Town HOT BIRD ASTRA ATLANTIC TURKSAT ARABSAT
13° EST 19° EST BIRD 3 42° EST 26° EST
5° WEST
Porto 37 35 42 20 31
ROMANIA Bucarest 37 38 30 36 39
Timisoara 37 37 31 34 37
RUSSIA St. Petersburg 20 21 16 21 22
Moscow 23 25 16 27 26
SLOVAKIA Bratislava 35 35 31 30 34
Kosice 33 34 29 31 34
SPAIN Barcelona 41 39 42 27 36
Bilbao 40 37 42 24 34
Carthagene 44 42 46 28 38
Madrid 40 38 43 24 34
Seville 42 39 47 24 35
SWEDEN Goteborg 25 24 23 20 24
Stockholm 23 23 20 20 23
SWITZERLAND Berne 36 35 35 26 33
Geneve 36 35 36 26 33
Zurich 35 35 34 27 33
TUNISIA Tunis 47 46 44 35 44
TURKEY Ankara 39 42 29 43 43
Istanbul 40 42 31 41 43
Izmir 44 45 35 43 46
UNITED
KINDOM Belfast 28 27 27 20 25
Cardiff 31 29 31 21 27
Dublin 29 28 29 21 27
Glasgow 26 25 26 18 24
Inverness 24 23 24 17 22
Limerick 30 29 29 23 28
London 30 29 31 19 26
Manchester 27 26 29 17 24
Newcastel 26 25 27 17 23
Plymouth 32 31 32 22 29
York 27 26 28 17 24
Hoogte van de Voyager om satellieten in Europa te vinden
19
20
Pos Code Denomination aant
1 03676 Schotel antenne D=650 mm 1,0
1 07364 Schotel antenne D=850 mm 1,0
2 10910 Schroef M6X12 4,0
3 03684 Zelfborgende moer M6 UNI 7474 4,0
4 10998 Steunbeugel voor 1,0
5 10979 Schroef M6x55 UNI 5737 1,0
6 03684 Zelfborgende moer M6 UNI 7474 1,0
7 11508 VOYAGER 65 plastic bovenkap voor LNB arm 1,0
7 11510 VOYAGER 85 plastic bovenkap voor LNB arm 1,0
8 11509 VOYAGER 65 plastic onderkap voor LNB arm 1,0
8 11511 VOYAGER 85 plastic onderkap voor LNB arm 1,0
9 11428 VOYAGER 65 LNB draag arm 1,0
9 11429 VOYAGER 85 LNB draag arm 1,0
10 13159 Coax kabel mt.7
11 03459 Connector afscherming 3,0
12 12986 Connector type F F60 3,0
13 06923 LNB Stark T1 1,0
Pos. Code Denomination aant
14 10283 Plastic LNB houder 1,0
15 10548 Plastic LNB bovenkap 1,0
16 10547 Plastic LNB onderkap 1,0
17 06132 Steun arm 1,0
18 13142 SMLC.S. TO 253 1,0
19 11190 Afdichting OR G3 75x2 1,0
20 11001 Box van Zamak materiaal 1,0
21 11280 Onderlegring 2,0
22 07960 Moer 2,0
23 11006 Zelftappende schroef M2,9 x 9,5 4,0
20
19
18
22
23
21
1
2
3
4
6
5
9
10
11
12
13
17
8
16
7
14
15
12
11
21
40
48
49
26
29
28
27
27
25
25
24
24
36
38
39
42
41
37
43
44
50
45
46
47
30
31
32
33
34
35
51
Pos Code Bezeichnung ME
36 10983 Einstellwelle 1,0
37 03605 Reissniete 1,0
38 10968 Tragrohr 1,0
39 02125 Selbstsichernde Mutter M6x1,5 1,0
40 02354 Befestigungsbügel 1,0
41 02018 Drehknopf Blockiereinheit 1,0
42 02083 Selbstschneidende Schrauben 4,0
43 06391 Kunststoffschraube für Zeiger 1,0
44 06390 ZEIGER 1,0
45 03647 Griff 1,0
46 02075 Selbstschneidende Schraube M4x10 1,0
47 12986 Verbinder Typ F F50 1,0
48 10110 Schwarzer Drehknopf 1,0
49 02087 Selbstschneidende Schraube 3,9x13 1,0
50 06495 Aufkleber Elevation 2,0
51 12030 Feder mit Hacken für Gummidichtung 1,0
Pos Code Bezeichnung ME
24 05799 ARMARRETIERZAPFEN 2,0
25 07446 ARMARRETIERSCHRAUBE 2,0
26 11200 Untersetzungsgetriebe 1,0
27 11805 Kleeblattschrauben 5x12 3,0
28 03244 Dichtung OR 1,0
29 07956 Kabeltulle skintop PG9 1,0
30 11524 Dichtung aus gummi 1,0
31 11523 Gewindering rohrdurchführung 1,0
32 11526 Distanzstück keilförmig 1,0
33 11525 Rohrdurchführung 1,0
34 11528 Gewindering 1,0
35 11527 Rohrsicherung 1,0
42 mm
Sjabloon voor wand
montage
Vochtig maken en
op de gewenste
plaats plakken
#
Uitknipbare
tekening op
schaal 1:1
22
CONFORMITY CERTIFICAAT
De fabrikant Teleco Spa
Via Majorana nr. 49, 48022 Lugo ( RA ) Italie
Verklaart hierbij, onder eigen verantwoordelijkheid, dat het volgende produkt:
VOYAGER DIGIMATIC 65 - 85
waar dit certificaat naar verwijst, voldoet aan de volgende normeringen:
EN 60065: 2002 - EN 55013: 2001 + A1: 2003 - EN 61000 – 3 - 2: 2000 + A2: 2500
EN 61000 – 3 – 3: 1995 + A1: 2001 + A2: 2005 - EN 55020: 2002 + A2: 2005
Volgens de voorwaarden van de Europese regelgeving 2006/95/EClage spanning
(gewijzigd door 93/68/CEE ) en 2004/108/CEE voor aanwezig electromagnetisme
(gewijzigd door 92/31/CEE en 93/68/CEE ) van de Europese Raad.
Lugo 01 / 10 / 2010
DE PRESIDENT
Ing. Raul Fabbri
22/04/2013
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24

Teleco Voyager Digimatic - 65/85 Handleiding

Type
Handleiding