Mode d'Emploi 55f Helium Lite, 50f Helium Lite Handleiding

  • Hallo! Ik ben een AI-chatbot die speciaal is getraind om je te helpen met de Mode d'Emploi 55f Helium Lite Handleiding. Ik heb het document al doorgenomen en kan je duidelijke en eenvoudige antwoorden geven.
31
Gefeliciteerd met de aanschaf van uw ARCHOS-apparaat! Met behulp van de verkorte handleiding
kunt u meteen aan de slag. Als u nog vragen heeft over het gebruik van het apparaat, ga dan naar:
twitter.com/archos
www.facebook.com/archos
Blog
https://blog.archos.com/
http://faq.archos.com/
www.archos.com, klik op Support > After-sales support
www.archos.com, click Support > Downloads > Declaration of conformity
[Conformiteitsverklaring]
Aangezien wij onze producten regelmatig updaten en verbeteren, kunnen de afbeeldingen en/of de
functies van uw apparaatsoftware afwijken van de software in deze Verkorte handleiding.
Kom erbij!
Nederlands
32
Warranty
Uitpakken
ARCHOS 50F Helium Lite
Gebruikershandleiding
Garantie, wettelijke mededelingen
en veiligheidsvoorschriftem
Oplader/adapter
Oplaadkabel
33
Beschrijving van het apparaat
Camera aan
de voorkant
Telefoonspeaker
Hoofdtelefoonaansluiting
Camera aan de achterkant
Flits
AAN/UIT
Volume
Micro-USB-poort
Lichtsensor
Vingerafdruklezer
Luidspreker
Microfoon
34
Na het uitpakken van de mobiele telefoon:
1. Verwijder de achterklep van het apparaat via de inkeping.
2. Plaats de SIM-kaart of micro-SD-kaart in de betreffende sleuf.
3. Plaats de batterij van het apparaat.
4. Plaats de achterklep terug.
Kaart Type Locatie Formaat
4G 1 Micro-SIM
4G 2 Micro-SIM
Geheugenkaart 3 Micro-SD
Kijk tijdens het plaatsen van een SIM-kaart of
micro-SD-kaart goed naar de afbeelding. Anders
beschadigt u mogelijk de sleuf of de kaart.
Montage
1
Micro-SD SIM 1 SIM 2
2
3
1
2
1
Micro-SD SIM 1 SIM 2
2
3
1
2
35
De batterijen laden
Sluit de oplaadkabel aan op de Micro-SB-poort en
sluit de kabel aan op de oplader.
Voordat u het apparaat gaat gebruiken, moet u
eerst de batterij helemaal opladen.
Inschakelen
1. Houd de AAN/UIT-knop ingedrukt om het
apparaat in te schakelen.
2. Volg de aanwijzingen.
Mobiele dataverbinding (4G)
1. Trek de statusbalk omlaag om deze weer te
geven.
2. Raak de balk nogmaals aan om de
snelinstellingen weer te geven.
3. Selecteer het pictogram Settings [Instellingen].
4. Bij Draadloos & Netwerken kiest u Datagebruik
en dan de tab Sim-kaart.
5. Verschuif de schakelaar voor mobiele data om
in en uit te schakelen.
WiFi-verbinding
1. Trek de statusbalk omlaag om deze weer te
geven.
2. Raak de balk nogmaals aan om de
Aan de slag
snelinstellingen weer te geven.
3. Kies het WiFi-pictogram om de WiFi-
verbinding in te schakelen .
4. Kies “WiFi” onder het WiFi-pictogram.
5. Tik op de naam van het netwerk waarmee u
verbinding wilt maken. Privé-netwerken worden
weergegeven met een slot-pictogram en vereisen
de invoer van een wachtwoord.
Vingerafdruklezer
Gebruik de vingerafdruklezer om uw apparaat te
beveiligen.
1. Kies Settings > Security [Instellingen >
Beveiliging] en dan Fingerprint [Vingerafdruk].
2. Kies Continue [Doorgaan].
3. Kies als alternatief een patroon voor het geval u
de vingerafdrukoptie niet kunt gebruiken.
4. Volg de aanwijzingen op het scherm.
5. Sla uw vinger in verschillende posities op voor
een betere detectie.
6. U kunt maximaal 5 vingerafdrukken toevoegen.
36
- Mijn SIM-kaart wordt niet gedetecteerd: controleer of u een geldige SIM-kaart heeft. Plaats de SIM-
kaart volgens de stappen op de pagina Montage. Neem contact op met uw provider voor de vervanging
van een defecte kaart.
- Mijn apparaat is vastgelopen: houd de AAN/UIT-knop langer dan 10 seconden ingedrukt of de batterij
te verwijderen en opnieuw installeren.
- Mijn toestel ontmoetingen disfuncties: ga naar Instellingen> Over de telefoon> Controleren op
update systeem om te controleren op updates. Als uw apparaat up-to-date, proberen om het apparaat
te resetten via Instellingen> Terugzetten op fabrieksinstellingen> Backup and Restore. Wij adviseren
om uw bestanden op te slaan voordat resetten.
- Als de WiFi-ontvangst zwak is, controleer dan of u niet te ver weg bent van de WiFi-hotspot. Update
de firmware van het apparaat: http://www.archos.com/support. Reset de verbindingsparameters en
stel ze opnieuw in. Neem contact op met de provider van uw WiFi-verbindin.
- Mijn toestel Bootlogo speelt in een lus: je nodig hebt om uw apparaat volledig opnieuw in te stellen.
Ga naar faq.archos.com en selecteer uw apparaat. In Backup & Recovery, selecteert u Hoe mijn
ARCHOS opnieuw te initialiseren.
- Mijn apparaat herkent mijn wachtwoord of PIN niet: kies voor schermvergrendeling een code die
u makkelijk kunt onthouden. In sommige gevallen moet u uw e-mailadres invoeren of moet u uw
apparaat resetten. Raadpleeg onze FAQ’s.
VOOR MEER ANTWOORDEN OP TECHNISCHE VRAGEN GAAT U NAAR: FAQ.ARCHOS.COM
Probleemoplossing
/