- België: http://shop.philips.be
- Nederland: http://shop.philips.nl
Als u vragen hebt over uw Wardrobe Care-systeem, bijvoorbeeld over het
gebruik, onderhoud of ontkalken, ga dan naar www.philips.com/support of
bel de gratis Philips-consumentenlijn in uw land. Het telefoonnummer is:
- België: 080 080 190 (gratis)
- Nederland: 0800 023 0076 (gratis)
Wij hebben ons maximaal ingespannen om dit hoogwaardige product
te ontwerpen, ontwikkelen en testen. Mocht uw Wardrobe Care-systeem
onverhoopt moeten worden gerepareerd, bel dan de Philips-consumentenlijn
in uw land. Daar helpt men u door te regelen dat uw product zo snel
mogelijk en met zo min mogelijk ongemak wordt gerepareerd. Zo kan men
bijvoorbeeld regelen dat een koerier het Wardrobe Care-systeem bij u thuis
ophaalt en het na reparatie weer terugbrengt. Op verzoek kan men u ook
een Wardrobe Care-systeem of stoomstrijkijzer te leen geven, zodat u in de
tussentijd kunt blijven strijken.Veelgestelde vragen
Veel gestelde vragen
In dit hoofdstuk vindt u de meestgestelde vragen over het apparaat. Als u
het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, neem dan contact op met het
Consumer Care Centre in uw land.
Vraag Antwoord
Waarom blijft het
systeem piepen en
knipperen?
Wanneer het rode REPLACE CARTRIDGE-lampje knippert, werkt de
antikalkpatroon niet goed meer en moet deze worden vervangen. Als
u de gebruikte antikalkpatroon niet vervangt, stopt het rode REPLACE
CARTRIDGE-lampje met knipperen en houdt het apparaat op met piepen.
Het Dual Protect-antikalksysteem schakelt het apparaat automatisch uit en
het apparaat kan niet meer worden ingeschakeld totdat de antikalkpatroon is
vervangen.
Als het blauwe AUTO CALC CLEAN-lampje knippert, voert het systeem het
automatische Calc-Clean-proces uit.
Als het rode lampje op het waterreservoir knippert, zit er niet voldoende
water in het waterreservoir of is het niet goed in het compartiment geplaatst.
Vul het waterreservoir en plaats het weer goed terug in het compartiment.
Als het rode lampje op de spoelwaterbak knippert, is het automatische Calc-
Clean-proces voltooid. Maak de spoelwaterbak leeg en plaats deze terug in
het apparaat voordat u het strijkijzer weer inschakelt.
Waarom wordt het
strijkijzer niet warm?
Het strijkijzer is niet ingeschakeld. Druk op de aan/uitknop van het strijkijzer.
Het automatische Calc-Clean-proces is mogelijk bezig. Wacht tot het
automatische Calc-Clean-proces is voltooid en schakel dan het apparaat
opnieuw in.
Mogelijk is de automatische uitschakelfunctie geactiveerd. Het apparaat gaat
automatisch uit wanneer de stoomgenerator gedurende 10 minuten niet is
gebruikt. Druk eenmaal op de aan/uitknop van het strijkijzer om het apparaat
opnieuw op te starten. Het apparaat is klaar voor gebruik wanneer het
‘strijkijzer gereed’-lampje niet meer knippert maar continu brandt.
NEDERLANDS114