36
Probleemoplossing
- Mijn tablet doet niets meer: Houd de AAN/UIT-knop langer dan 10 seconden ingedrukt of druk op de
reset-knop en laad het apparaat gedurende minimaal 2 uur op.
- Mijn tablet werkt niet goed: ga naar Settings > Update & Security [Instellingen > Bijwerken en
beveiliging] om te controleren op updates. Als uw apparaat up-to-date is, probeer het dan te resetten
via Settings > Recovery [Instellingen > Bijwerken en beveiliging]. Wij raden u aan om vóór het resetten
uw bestanden op te slaan.
- Als de WiFi-ontvangst zwak is, controleer dan of u niet te ver weg bent van de WiFi-hotspot. Update de
firmware van het apparaat: http://www.archos.com/support. Reset de verbindingsparameters en stel
ze opnieuw in. Neem contact op met de provider van uw WiFi-verbinding.
- Mijn Windows-tablet wordt niet gedetecteerd als hij is aangesloten op een computer: Windows-tablets
werken op dezelfde manier als een gewone pc. Daarom worden ze door andere pc's niet herkend als
randapparatuur. Om bestanden over te zetten van en naar uw Windows-tablet moet u een USB-station
aansluiten op het apparaat via een USB-hostkabel. U kunt ook bestanden overzetten via uw Windows-
thuisnetwerk.
Voor meer antwoorden op technische vragen gaat u naar: faq.archos.com