Handleiding – 31/32
8. TECHNISCHE ONDERSTEUNING
Als u problemen hebt met uw product, gaat u naar http://ts.hercules.com en selecteert u de gewenste taal. Vanaf hier hebt u
toegang tot verschillende onderwerpen zoals hulpprogramma’s, de FAQ (veelgestelde vragen) en de meest recente drivers
en software die u helpen bij het vinden van oplossingen. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de
Hercules product technical support service (“Technical Support”):
Voordat u gebruik kunt maken van technische ondersteuning per e-mail, dient u zich eerst online te registreren. Met de door u
verstrekte informatie kunnen uw eventuele problemen sneller en beter worden opgelost.
Per e-mail:
Klik op Registratie aan de linkerzijde van de pagina Technical Support en volg de aanwijzingen op het scherm.
Indien u reeds geregistreerd bent, vult u de velden Gebruikersnaam en Wachtwoord in en klikt u op Aanmelden.
Bedrijfsuren en telefoonnummers kunnen gewijzigd worden. Ga naar
Per telefoon (als u geen internettoegang hebt):
http://ts.hercules.com voor de actuele contactgegevens
van Technical Support.
8.1 Garantie-informatie
Wereldwijd garandeert Guillemot Corporation S.A. (“Guillemot”) de consument dat dit Hercules-product gedurende een
periode van twee (2) jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum vrij zal zijn van materiaal- en fabricagefouten. Indien u in de
garantieperiode een defect meent te constateren aan dit product, neem dan onmiddellijk contact op met de Technical Support
die u zal informeren over de te volgen procedure. Als het defect wordt bevestigd, dan dient het product te worden
geretourneerd naar de plaats van aankoop (of een andere locatie die wordt opgegeven door Technical Support).
Binnen het gestelde van deze garantie wordt het defecte product van de consument gerepareerd of vervangen, zulks ter
beoordeling van Technical Support. Indien toegestaan door van kracht zijnde wetgeving, beperkt de volledige
aansprakelijkheid van Guillemot en haar dochterondernemingen (inclusief de aansprakelijkheid voor indirecte schade) zich tot
het repareren of vervangen van het Hercules product. De wettelijke rechten van de klant volgens de wetgeving van
toepassing op de verkoop van consumentproducten worden op generlei wijze beperkt door deze garantie.
Deze garantie is niet van kracht: (1) indien het product gemodificeerd, geopend of gewijzigd is, of beschadigd ten gevolge van
oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik, verwaarlozing, een ongeluk, normale slijtage, of enig andere oorzaak niet gerelateerd
aan een materiaal- of fabricagefout; (2) indien u zich niet houdt aan de instructies zoals verstrekt door Technical Support; (3)
op software die niet is gepubliceerd door Guillemot en daardoor onder de specifieke garantie valt zoals verstrekt door degene
die deze software publiceert.
Handelsmerken
Hercules® is een geregistreerd handelsmerk van Guillemot Corporation S.A. Virtual DJ™ is een handelsmerk van Atomix Productions. Apple®,
het Apple-logo, Mac OS®, iTunes® en Quicktime® zijn geregistreerde handelsmerken van Apple Computer Inc. Intel® en Pentium® zijn
geregistreerde handelsmerken van Intel Corporation. WMA®, Microsoft® Windows® 98 SE, Me, 2000, XP, Vista en 7 zijn geregistreerde
handelsmerken of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere handelsmerken en
merknamen zijn hierbij erkend en zijn het eigendom van de desbetreffende eigenaren. Illustraties zijn niet bindend. Inhoud, ontwerpen en
specificaties kunnen zonder voorafgaande kennisgeving gewijzigd worden en afwijken in verschillende landen.
Nalevingsverklaring EG
Guillemot Corporation S.A. verklaart hierbij dat het apparaat voldoet aan de belangrijkste vereisten en andere relevante clausules van de EMC-
richtlijn 2004/108/EG. In huiselijke omgeving is het mogelijk dat dit apparaat radiostoring veroorzaakt, in welk geval de gebruiker genoodzaakt kan
zijn passende maatregelen te nemen.
Mocht u last hebben van storingen ten gevolge van electrostatische stralingen, dan moet u de software afsluiten, het apparaat
loskoppelen van de computer, het apparaat weer opnieuw aansluiten en de software weer opnieuw starten.
Belgïe
078 16 60 56
Kosten van interlokaal gesprek
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 13:00
en van 14:00 tot 18:00
Nederland
0900 0400 118
Kosten van lokaal gesprek
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 13:00
en van 14:00 tot 18:00
(Nederlands)
Van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 20:00
(Engels)