24
Probleem Oplossing
Hoor geen audio uit de
interne luidsprekers
(Select-modellen)
Doe het volgende:
Controleer of het bronsignaal goed is door de koptelefoon bij de bron te gebruiken.
Druk op de menuknop om het OSD-menu te activeren. Selecteer Beheer en
vervolgens Volume om het volume aan te passen.
Zet het volume hoger.
Controleer of het luidsprekervolume niet gedempt is of te laag staat. Klik op de
Windows start-knop™, Configuratiemenu en Hardware en geluid. Klik in
Geluiden en Audioapparaten op Systeemvolume aanpassen. Schuif onder
Hoofdvolume de schuifbalk naar hoog.
Geen Plug & Play.
Om de Plug and Play te kunnen gebruiken op de monitor, heeft u een computer
nodig met een grafische kaart die compatibel is met Plug and Play. Controleer dit
bij uw computerfabrikant.
Controleer de videokabel van de monitor op gebogen pennen.
Controleer of de stuurprogramma’s van de monitor zijn geïnstalleerd. De
stuurprogramma’s van de monitor zijn ook beschikbaar op:
http:// www.hp.com/support
Het beeld beweegt,
flikkert of er is een
golfpatroon aanwezig in
het beeld.
Verplaats elektrische apparaten die elektrische interferentie kunnen veroorzaken
zo ver mogelijk uit de buurt van de monitor.
Gebruik de maximale vernieuwingsfrequentie die uw computer aankan met de
resolutie die u gebruikt.
Monitor staat altijd in de
sluimerstand
(amberkleurige LED).
Stroomschakelaar van de computer moet in de AAN-stand staan.
De grafische kaart van de computer moet goed in de sleuf zitten.
Controleer of de videokabel van de monitor goed is aangesloten op de computer.
Controleer de videokabel van de monitor op gebogen pennen.
Controleer of uw computer werkt: Druk op de Caps Lock-toets en controleer de
Caps Lock-LED die op de meeste toetsenborden staat. De LED moet niet gaan
branden of uitgaan als de knop Caps Lock wordt ingedrukt.
Ondersteuning krijgen van hp.com
Raadpleeg, voordat u contact opneemt met de klantenservice, de HP technische ondersteuning op:
http://www.hp.com/support Selecteer uw land/regio en volg de koppelingen naar de
ondersteuningspagina voor uw monitor.
Voorbereiding op het bellen met de technische ondersteuning
Als u een probleem niet kunt oplossen met de probleemoplossende tips in dit gedeelte, kunt u
bellen met de technische ondersteuning. Zie voor de contactgegevens van de technische
ondersteuning de gedrukte documentatie die bij de monitor is geleverd.
Zorg dat u de volgende informatie bij de hand hebt wanneer u belt:
Modelnummer van monitor (staat op het etiket aan achterzijde van de monitor)
Serienummer van monitor (staat op etiket aan achterzijde van monitor of in de
OSD-weergave in het informatiemenu)
Aankoopdatum op de aankoopbon