96
Probleemoplossing
Mijn telefoon doet niets meer of kan niet worden ingeschakeld
Controleer de batterijcontacten, verwijder de batterij en plaats
de batterij weer terug en zet dan uw telefoon aan. Controleer uw
batterijlading en laad de batterij ten minste 20 minuten lang op.
Mijn telefoon kan geen verbinding maken met een netwerk of
"Geen service" wordt weergegeven
Probeer op een andere locatie verbinding te maken. Informeer bij uw
beheerder naar uw netwerkdekking.
Ik kan geen uitgaande gesprekken voeren
Controleer of uw telefoon is verbonden met een netwerk en of het
netwerk overbelast of niet beschikbaar is.
Ik kan geen inkomende gesprekken ontvangen
Controleer of uw telefoon is ingeschakeld en is verbonden met een
netwerk (controleer of het netwerk overbelast of niet beschikbaar is).
PIN-code van SIM-kaart geblokkeerd
Neem contact op met uw netwerkbeheerder voor de PUK-code
(Personal Unblocking Key).
Een nieuw 3G-netwerk configureren:
Tik op Settings [Instellingen] op het apparaat.
Kies Wireless & Networks [Draadloos en netwerken] > More [Meer] >
Mobile networks [Mobiele netwerken].
Kies Network settings [Netwerkinstellingen]. Bij Network operators
[Netwerkbeheerders] kiest u uw beheerder.
Bij Access Point Names [Toegangspunten] kiest u de naam van het
gewenste toegangspunt en voert u de verbindingsparameters in van
uw 3G-provider.
QSG_ARCHOS_40 Cesium_book.indd 96 14/11/2014 16:35:59