Uw Philips F1rst Choice Garantie
Hartelijk dank voor het aanschaffen van deze Philips-monitor.
Alle monitoren van Philips worden volgens strenge normen ontworpen
en gemaakt. Het zijn gebruiksvriendelijke en gemakkelijk te installeren
kwaliteitsproducten. Mocht u bij de installatie of het gebruik van dit
product problemen ondervinden, neem dan contact op met de helpdesk
van Philips zodat u kunt profiteren van uw Philips F1rst Choice
Garantie. Deze drie jaar durende servicegarantie geeft u het recht uw
monitor om te ruilen als blijkt dat het apparaat defect is. Philips streeft
ernaar de monitor binnen 48 uur na ontvangst van de telefonische
melding op het door u opgegeven adres om te ruilen.
Wat valt onder de garantie?
De Philips F1rst Choice Garantie geldt in Andorra, Oostenrijk, België, Cyprus, Denemarken,
Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Finland, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco,
Nederland, Noorwegen, Portugal, Zweden, Zwitserland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk en
de garantie is uitsluitend van toepassing op monitoren die oorspronkelijk ontworpen,
gemaakt, goedgekeurd en/of geautoriseerd zijn om in genoemde landen te worden gebruikt.
De garantie gaat in op de dag van aankoop. In de drie jaren daarna wordt uw monitor
omgeruild voor minimaal een gelijkwaardige monitor wanneer sprake is van een defect
waarop de garantiebepalingen van toepassing zijn.
De omgeruilde monitor blijft van u en Philips houdt de defectgeraakte/oorspronkelijke
monitor. De omgeruilde monitor heeft dezelfde garantieperiode als uw oorspronkelijke
monitor, namelijk 36 maanden vanaf de aankoopdatum van uw oorspronkelijke monitor.
Wat valt niet onder de garantie?
De Philips F1rst Choice Garantie is van toepassing mits het product op de juiste wijze
gebruikt is overeenkomstig het doel waartoe het bestemd is, met inachtneming van de
gebruiksaanwijzing en na overlegging van de originele factuur of aankoopbon met daarop
de datum van aankoop, de naam van de leverancier en het model-- en productienummer.
De Philips F1rst Choice Garantie kan vervallen indien:
● De documenten op enigerlei wijze gewijzigd of onleesbaar gemaakt zijn;
● Het model- of productienummer gewijzigd, uitgewist, verwijderd of onleesbaar
gemaakt is;
● Reparaties of wijzigingen zijn uitgevoerd door daartoe niet-bevoegde
serviceorganisaties of personen;
● Schade is ontstaan door een ongeluk, inclusief maar niet beperkt tot blikseminslag,
water of vuur, onjuist gebruik of verwaarlozing;
● Sprake is van ontvangstproblemen vanwege signaalcondities of een kabel- of
antennesysteem dat zich buiten het apparaat bevindt;
● Sprake is van een defect als gevolg van misbruik of onjuist gebruik van de monitor;
● Wijzigingen of aanpassingen nodig zijn om ervoor te zorgen dat het product voldoet