13
de bijbehorende documentatie. De aansprakelijkheid van Packard Bell en diens vertegenwoordiger is beperkt tot de
vergoeding of de vervanging van het product. Packard Bell en diens vertegenwoordiger zijn met name niet
aansprakelijk voor vergoeding of reparatie van het product als de beperkte/contractuele garantie niet van
toepassing is ten gevolge van één van de deze sectie aangegeven omstandigheden. In elk geval zal Packard Bell in
geen enkel geval aansprakelijk zijn voor andere kosten, lasten, uitgaven, verlies of schade van welke aard dan ook:
directe of indirecte schade, gevolgschade of incidentele schade, met inbegrip van, maar niet beperkt tot winst-
derving of andere commerciële schade en gegevensverlies veroorzaakt door het gebruik van het product of door
een virus (of een geprogrammeerd apparaat met soortgelijke uitwerking) aan het product. Met uitzondering van
overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door nalatigheid van Packard Bell, haar werknemers of een servicev-
erlener, omvat deze beperkte aansprakelijkheid de totale aansprakelijkheid met betrekking tot het product en met
betrekking tot de daarbij geleverde goederen of diensten, en zal er voor Packard Bell geen andere verplichting,
schuld of aansprakelijkheid tegenover de klant bestaan, om het even uit hoofde van een contract, onrechtmatige
daden (waaronder aansprakelijkheid voor nalatigheid) of anderszins. Deze beperkte aansprakelijkheid tast echter op
geen enkele manier de wettelijke rechten van de klant aan volgens de nationale wetgeving voor de verkoop van
consumentenproducten in het land. Packard Bell is niet aansprakelijk voor eventuele storingen of vertragingen in
prestaties ten gevolge van oorzaken die Packard Bell niet kan voorkomen. Dergelijke omstandigheden zijn onder
andere onderbroken telefoondiensten, vertraging van levering van onderdelen ten gevolge van sluiting van luch-
thavens, overmacht, natuurrampen, stakingen en geen contact met de klant kunnen krijgen om een afspraak te
bevestigen. Mocht het Product van eigenaar wisselen, dan is de resterende periode van deze beperkte/contractuele
garantie overdraagbaar op de nieuwe eigenaar indien die in bezit is van het originele aankoopbewijs voor het
product.
Product Weggooien:
Volgens de 2002/96/EC-richtlijn, voor afval van elektrische en elektronische apparaten (AEEA),
moeten elektrische en elektronische producten gescheiden van normaal huishoudelijk afval worden
verwerkt. Dit bevordert hergebruik en recycling en vermindert de hoeveelheid te verwerken afval en
daarmee de benodigde ruimte op het stortterrein. Het logo met de doorgekruiste kliko herinnert u
eraan dat deze producten gescheiden moet worden aangeboden voor verwerking. Deze regels gelden
voor alle Packard Bell-producten (computer, monitor, GPS, MP3-speler, externe harde schijf) en alle
accessoires, zoals een toetsenbord, muis, luidsprekers, afstandsbediening etc. Als u dergelijke producten wilt
weggooien, zorgt u voor een correcte recycling volgens de richtlijnen van uw gemeente of levert u de oude
apparatuur bij uw winkel in. Ga voor meer informatie naar
www.packardbell.com/recycling.
Telefonische ondersteuning door Packard Bell
: Contactinformatie voor uw land vindt u op de laatste pagina
.
Als er geen contactinformatie voor uw land beschikbaar is, neemt u contact op met uw leverancier.
De contactinformatie kan worden gewijzigd. Raadpleeg de website van Packard Bell voor actuele contactinformatie.
Packard Bell is een geregistreerd handelsmerk van Packard Bell B.V.
PACKARD BELL BEGRÆNSET GARANTI
Kære kunde,
I tilfælde af, at der opstår et problem med produktet, hvilket dog ikke er sandsynligt, anbefaler Packard Bell, at du
hurtigt undersøger problemet og prøver at løse det ved hjælp af brugervejledningen og den supportdokumentation,
der ligger på Packard Bell's website:
http://support.packardbell.com/dk
. Her findes blandt andet følgende
hjælpemidler:
Diagnostic Tool Troubleshooter
(diagnoseværktøj Fejlfinder),
Forum
og efter behov
Contact form
(kontaktblanket). Troubleshooter er det bedste og mest effektive sted at starte for at få support til dit produkt. Brug
Serial number (S/N - serienummer) eller Part number (P/N - delnummer) til dit produkt som adgangsnøgle. Hvis
du ikke kan løse problemet selv, bedes du ringe til det relevante nummer, der er nævnt i afsnittet Kontaktoplys-
ninger, for at få fat i en tekniker fra Packard Bell, der kan rådgive dig om, hvilke handlinger du skal udføre for at få
produktet repareret eller erstattet med en tilsvarende arbejdsenhed.
Før du kontakter Packard Bell, bedes du sikre dig, at du har et gyldigt købsbevis som sikkerhed for garantien.
Vi fraråder dig at returnere produktet til noget sted, før du har fået besked fra Packard Bell om at gøre det. Ellers
kan det medføre unødvendige forsinkelser eller annullere garantien. Gem venligst emballagemateriale og opbevar
det et tørt sted, da du vil få brug for det, hvis du skal returnere produktet i forbindelse med service/reparation.