ViewSonic VG732m
20
Beperkte Garantie
VIEWSONIC
®
LCD-SCHERM
Wat deze garantie dekt:
ViewSonic garandeert dat haar producten tijdens de garantieperiode vrij zijn van defecten in materiaal en vakmanschap bij normaal
gebruik. Als een product tijdens de garantieperiode gebreken vertoont in materiaal of vakmanschap, zal ViewSonic volgens eigen
voorkeur het product repareren of vervangen door een soortgelijk product. Het vervangingsproduct of de vervangingsonderdelen
kunnen opgeknapte of opnieuw geproduceerde onderdelen of componenten zijn.
Hoe lang is de garantie van kracht:
ViewSonic LCD-schermen hebben een garantie van 3 jaar voor alle onderdelen, inclusief de lichtbron en 3 jaar voor alle werkuren
vanaf de datum van de aankoop door de eerste koper.
Wie wordt beschermd door de garantie:
deze garantie is alleen geldig voor de eerste koper-consument.
Wat deze garantie niet dekt:
1. Elk product waarop het serienummer onleesbaar is gemaakt, gewijzigd of verwijderd.
2. Schade, slijtage of storingen die voortvloeien uit:
a. Ongevallen, misbruik, verwaarlozing, bliksem of andere natuurrampen, onbevoegde productwijzigingen of het niet naleven
van de instructies die bij het product zijn geleverd.
b. Reparaties of pogingen tot reparaties door personen die niet gemachtigd zijn door ViewSonic.
c. Elke schade aan het product dat is veroorzaakt tijdens de verzending.
d. Verwijdering of installatie van het product.
e. Externe oorzaken, zoals stroomschommelingen of -storingen.
f. Het gebruik van accessoires of onderdelen die niet voldoen aan de specicaties van ViewSonic.
g. Normale slijtage.
h. Elke andere oorzaak die niet verwant is met een productdefect.
3. Elk product dat een situatie vertoont die doorgaans bekend is als een “schaduwbeeld” dat resulteert wanneer gedurende lange
tijd een stilstaand beeld wordt weergegeven op het product.
4. Het verwijderen, installeren en instellen van servicewijzigingen.
Service aanvragen:
1. Neem contact op met de klantendienst van ViewSonic (zie pagina Klantenondersteuning) voor informatie over het ontvangen
van service onder garantie.
2. Om van de service onder garantie te genieten, wordt u gevraagd de volgende zaken te leveren: (a) het originele gedateerde
aankoopbewijs, (b) uw naam, (c) uw adres, (d) een beschrijving van het probleem en (e) het serienummer van het product.
3. Neem of verzend het product franco in de originele doos naar een erkend ViewSonic-servicecentrum of ViewSonic zelf.
4. Voor extra informatie of voor de naam van een ViewSonic-servicecentrum in de buurt, moet u contact opnemen met ViewSonic.
Beperking van impliciete garanties:
Er zijn geen garanties, expliciet of impliciet, die meer bieden dan de beschrijving in dit document, met inbegrip van de impliciete
garantie op verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Uitsluiting van schade:
De aansprakelijkheid van ViewSonic is beperkt tot de kosten voor de reparatie of vervanging van het product. ViewSonic zal niet
aansprakelijk zijn voor:
1. Schade aan andere eigendom die is veroorzaakt door defecten aan het product, schade veroorzaakt door storing, verlies van
gebruik, tijdverlies of winstderving, verlies van zakelijke kansen, verlies van goodwill, onderbreking van zakelijke relaties of
ander commercieel verlies, zelfs als ViewSonic op de hoogte werd gebracht van de mogelijkheid van dergelijke schade.
2. Elke andere schade, ongeacht om het gaat over incidentele schade, gevolgschade of andere schade.
3. Elke aanspraak ten opzicht van de klant door een andere partij.
Toepassing van nationale wetgeving:
Deze garantie verleent u specieke wettelijke rechten en u kunt ook andere rechten hebben die kunnen variëren naargelang het land
waarin u woont. Sommige landen staan geen beperkingen toe op impliciete garantie en/of verbieden de uitsluiting of beperking van
incidentiele of gevolgschade, zodat de bovenstaande beperkingen en uitsluitingen mogelijk niet van toepassing zijn op u.
Verkoop buiten de V.S.A. en Canada:
Voor garantie-informatie over en service voor ViewSonic-producten die buiten de V.S.A. en Canada zijn verkocht, kunt u contact
opnemen met ViewSonic of uw lokale ViewSonic-dealer.
De garantieperiode voor dit product op het vasteland van China (Hongkong, Macao en Taiwan niet inbegrepen) valt onder de
voorwaarden en bepalingen van de onderhoudsgarantiekaart.
4.3: ViewSonic LCD-garantie LCD_LW02 Rev. 1d 06-30-06