NL
Installatiestappen
De LaCie Setup Assistant starten:
Windows-gebruikers: Dubbelklik op het pictogram van de LaCie-drive in Deze computer.
Mac-gebruikers: Dubbelklik op het pictogram van de LaCie Setup Assistant op het bureaublad.
OPMERKING: Als u de LaCie Setup Assistant niet start of als u de LaCie Setup Assistant stopt nadat de formattering is
gestart, is uw drive niet gereed voor gebruik en zal handmatige formattering moeten plaatsvinden.
OPMERKING: Ook als u de LaCie Setup Assistant gebruikt, kunt u nog steeds het hulpprogramma voor schijfbeheer van
uw computer gebruiken bij het formatteren of partitioneren van uw LaCie-drive. Volg simpelweg de Setup Assistant
totdat deze is voltooid en gebruik vervolgens het hulpprogramma voor schijfbeheer van uw computer (Schijfbeheer voor
Windows of Schijfhulpprogramma voor Mac) om uw drive opnieuw te formatteren.
Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie.
Voorzorgsmaatregelen
Niet meerdere LaCie | Starck Mobile op elkaar stapelen. Stel een schijf nooit bloot aan vocht of een temperatuur
boven 35°C.
Garantie
LaCie garandeert dat uw product vrij is van materiaal- en productiefouten, bij normaal gebruik, gedurende de
aangegeven garantieperiode. De garantie gaat in op de datum van verzending. Indien mocht blijken dat dit product
defect is binnen de garantieperiode, zal LaCie, naar eigen keuze, het defecte product repareren of vervangen. Deze
garantie wordt ongeldig indien:
• het product is gebruikt/opgeslagen onder abnormale gebruiks- of onderhoudsomstandigheden;
• het product is gerepareerd, gemodificeerd of aangepast, tenzij een dergelijke reparatie, modificatie of aanpassing
uitdrukkelijk schriftelijk is goedgekeurd door LaCie;
• het product is blootgesteld aan misbruik, verwaarlozing, elektrische defecten, onjuiste verpakking,
ongevallen of natuurelementen;
• het product op onjuiste wijze is geïnstalleerd;
• het serienummer van het product onleesbaar is of ontbreekt;
• het defecte onderdeel een vervangingsonderdeel is, zoals een ophaallade, enz.;
• de verzegeling van de behuizing is verbroken.
Voor de laatste documentatie en software-updates bezoekt u:
http://www.lacie.com/us/support/documents/index.htm?id=10007