12 - NEDERLANDS
Problemen oplossen/V&A
Controleer eerst het hiernavolgende. Als dit het probleem niet oplost, neem dan
contact op met de plaats waar u het product heeft gekocht.
Beelden zijn niet in 3D.
Zijn de beeldinstellingen geschakeld naar 3D-beelden?
Sommige 3D-beeldsignalen worden niet automatisch herkend als 3D-beelden.
Stel “3D Eyewear” in op “Aan”.
Raadpleeg de handleiding van de televisie voor details.
Is er een sticker of een andere dergelijk item dat het gedeelte op de 3D-bril met
de infrarood ontvangst hindert?
Als de bril geen infrarood signalen meer ontvangt van de televisie, wordt de voeding
automatisch uitgeschakeld na 5 minuten.
Controleer of er geen objecten het pad tussen de televisie en de 3D-bril blokkeren.
Er kunnen individuele verschillen optreden waarbij de 3D-beelden moeilijk
of niet zichtbaar zijn, vooral bij gebruikers met een verschillend niveau van
gezichtsvermogen op het linker- en rechteroog.
Onderneem de benodigde stappen (bril opzetten, enz.) om uw gezichtsvermogen te
corrigeren voor het gebruik.
De voeding van de 3D-bril schakelt automatisch uit.
Bevinden er zich objecten tussen de bril en de televisie?
Is er een sticker of een andere dergelijk item dat het gedeelte op de 3D-bril met
de infrarood ontvangst hindert?
Als de bril geen infrarood signalen meer ontvangt van de televisie, wordt de voeding
automatisch uitgeschakeld na 5 minuten.
Controleer of er geen objecten het pad tussen de televisie en de 3D-bril blokkeren.
Er is iets verkeerd met de 3D-beelden.
Zijn de linker- en rechterkant van het 3D-beeld omgekeerd?
Verwissel de linker- en rechterkant van het 3D-beeld.
Raadpleeg de handleiding van de televisie voor details.
De indicatorlamp brandt niet wanneer de voedingsknop op “ON”
staat.
De 3D-bril werkt niet omdat de batterij te zwak is.
Als de indicatorlamp niet gaat branden wanneer de voedingsknop op “ON” wordt
gezet is de batterij helemaal leeg. Laad de batterij op.
De batterij laadt niet op, of de werkingstijd is kort wanneer de
batterij is opgeladen.
Is de oplaadkabel op de juiste wijze aangesloten?
Controleer de aansluiting.
Staat de televisie uit?
Zet de voeding van de televisie aan en laad de batterij op.
De batterij heeft het eind van zijn levensduur bereikt.
Wanneer de werkingstijd erg kort is, zelfs wanneer de batterij is opgeladen, heeft de
batterij het eind van zijn levensduur bereikt. Neem alstublieft contact op met de plaats
waar u het product gekocht heeft.