HP ENVY Photo 7155 All-in-One Printer de handleiding

Type
de handleiding
Hulp nodig? www.hp.com/support/ENVY7100
Scannen: Gebruik de HP Smart-app of de printersoftware om met de printer te scannen. Meer informatie
over scannen vindt u op www.hp.com/support/ENVY7100.
1 De Aan/uit-knop: hiermee zet u de printer aan of uit.
2 De knop Terug: hiermee gaat u terug naar het vorige scherm.
3 De knop Help: hiermee opent u het menu Help voor de huidige handeling.
Druk op het startscherm op de knop Help en vervolgens op Instructievideo's voor hulp bij het plaatsen
van papier of vervangen van cartridges.
4 De knop Start: hiermee keert u terug naar het startscherm; het scherm dat verschijnt wanneer u de
printer voor het eerst inschakelt.
5 Scherm van het bedieningspaneel: druk op het scherm om menuopties te selecteren, of scrol door de
menuonderdelen.
6 Het tabblad Dashboard: tik op het tabblad of veeg het omlaag bovenaan het scherm om het dashboard
te openen.
7 Het lampje voor Draadloze communicatie: geeft de status van de draadloze verbinding van de printer weer.
Een blauw lampje geeft aan dat de draadloze verbinding is gemaakt en dat u kunt afdrukken.
Een langzaam knipperend lampje geeft aan dat de draadloze functie is ingeschakeld, maar de printer niet
is aangesloten op een netwerk. Zorg ervoor dat uw printer binnen bereik is van het draadloze signaal.
Een snel knipperend lampje geeft een fout met de draadloze functie aan. Raadpleeg het bericht op
het printerbeeldscherm.
Geen lampje geeft aan dat er geen draadloze verbinding is.
HP ENVY Photo
7100 All-in-One series
Hulp bij het instellen van een draadloze verbinding
Ga naar 123.hp.com om de HP Smart-app of de printersoftware te downloaden en te installeren. Met de app en de
software kunt u verbinding maken met uw draadloze netwerk (2,4 GHz en 5 GHz worden ondersteund). Meer informatie
is beschikbaar op www.hp.com/go/wirelessprinting.
Opmerking voor gebruikers van Windows®: u kunt ook de cd met de printersoftware bestellen. Ga hiervoor naar
www.support.hp.com.
Tip: Als u de printer niet met het draadloze netwerk kunt verbinden, herstelt u de printernetwerkinstellingen en voert
u opnieuw vanaf 123.hp.com een installatie uit. Open het dashboard, tik op (draadloos), tik op (Instellingen) en
tik op Netwerkinstellingen herstellen.
Kan de printer geen verbinding maken met uw netwerk op 123.hp.com?
Meer info: www.hp.com/go/wiconnect
De informatie in dit document kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
Nederlands
21
Basisprocedures voor probleemoplossing
Controleer of u de nieuwste versie van de HP Smart-app of de nieuwste printersoftware hebt geïnstalleerd vanaf
123.hp.com.
Als u een USB-kabel gebruikt, controleer dan of de kabel stevig is aangesloten en de printer als het
standaardafdrukapparaat is ingesteld.
Als uw computer via een draadloze verbinding is verbonden met de printer, zorg dan dat de printer is verbonden met
hetzelfde netwerk als het apparaat waarvan u afdrukt. Ga naar www.hp.com/go/wihelp voor meer informatie.
Opmerking voor gebruikers van Windows®: Ga naar HP Diagnostic Tools op www.hp.com/go/tools om algemene
printerproblemen op te lossen.
Veiligheidsinformatie
Gebruik het netsnoer en de poweradapter (indien aanwezig) die door HP zijn geleverd.
Voorgeschreven modelnummer: Voor wettelijke identicatiedoeleinden is aan uw apparaat een voorgeschreven
modelnummer toegewezen. Dit wettelijk verplichte modelnummer moet niet worden verward met de marketingnaam of
de productnummers.
Microsoft en Windows zijn gedeponeerde handelsmerken of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen.
Mac, OS X en macOS zijn in de Verenigde Staten en andere landen gedeponeerde handelsmerken van Apple Inc.
Meer informatie
In de sectie Technische informatie van de gebruikershandleiding kunt u meer hulp krijgen en vindt u richtlijnen, informatie
over het milieu en wettelijke informatie, waaronder de richtlijnen van de Europese Unie, North America EMC, verklaringen
van Wireless and Telecom en andere conformiteitsverklaringen: www.hp.com/support/ENVY7100. Printerregistratie:
www.register.hp.com. Conformiteitsverklaring: www.hp.eu/certicates. Inktverbruik: www.hp.com/go/inkusage.
De printer delen met computers en andere apparaten in uw netwerk
Als de printer met uw draadloze netwerk is verbonden, kunt u de printer delen met meerdere computers en mobiele
apparaten in hetzelfde netwerk. Installeer op elk apparaat de HP Smart-app of de printersoftware van 123.hp.com.
Een USB-verbinding omzetten in een draadloze verbinding
Meer info: www.hp.com/go/usbtowi.
De printer draadloos zonder router gebruiken (Wi-Fi Direct)
Zorg dat Wi-Fi Direct is ingeschakeld. Om de status van Wi-Fi Direct, de netwerknaam en het wachtwoord te controleren,
opent u het Dashboard en tikt u op (Wi-Fi).
Meer info: www.hp.com/go/widirectprinting.
Dit product is bedoeld voor gebruik in een open omgeving (bijvoorbeeld thuis en niet verbonden met het openbare
internet) waar iedereen toegang heeft tot de printer en deze mag gebruiken. Daardoor bevindt de Wi-Fi Direct-
instelling zich standaard in de modus 'Automatisch', zonder beheerderswachtwoord, waardoor iedereen binnen bereik
verbinding kan maken met de printer en alle functies en instellingen kan gebruiken. Indien een hoger beveiligingsniveau
is vereist, adviseert HP de verbindingswijze voor Wi-Fi Direct te wijzigen van Automatisch in Handmatig en een
beheerderswachtwoord in te stellen. U kunt de beveiligingsinstellingen wijzigen op de startpagina van de printer
(geïntegreerde webserver of EWS). Raadpleeg de gebruikershandleiding op www.hp.com/support/ENVY7100 voor hulp
met EWS.
HP mobiel afdrukken
www.hp.com/go/mobileprinting
Productondersteuning
www.hp.com/support/ENVY7100
Nederlands
22
Garantieverklaring voor de HP printer
A. Duur van beperkte garantie
1. Deze HP garantie is alleen van toepassing op HP merkproducten die zijn verkocht of geleased a) van HP Inc., haar
dochterondernemingen, filialen, erkende resellers, erkende distributeurs of landendistributeurs; b) bij deze HP garantie.
2. HP Inc. (HP) garandeert de eindgebruiker dat de hierboven genoemde HP producten vrij zullen zijn van materiaal- of
productiefouten voor de hierboven aangegeven duur (de 'beperkte garantieperiode'), waarbij de beperkte garantieperiode
begint op de datum dat het HP hardwareproduct tijdens het opstarten voor het eerst gedetecteerd wordt. Deze datum
wordt de 'eerste startdatum' genoemd. Als het HP hardwareproduct niet op dat moment wordt gedetecteerd, begint de
beperkte garantieperiode op de datum van aankoop of lease van HP of op de datum waarop HP of, indien van toepassing,
de HP geautoriseerde serviceaanbieder, de installatie voltooit.
3. Met betrekking tot softwareproducten is de beperkte garantie van HP uitsluitend geldig voor het niet kunnen uitvoeren van
programmeringsinstructies. HP garandeert niet dat de werking van een product ononderbroken of vrij van fouten is.
4. De beperkte garantie van HP geldt alleen voor defecten die zich voordoen als resultaat van een normaal gebruik van het
product en is niet van toepassing in de volgende gevallen:
a. onjuist of onvoldoende onderhoud of wijziging van het product;
b. software, interfaces, afdrukmateriaal, onderdelen of benodigdheden die niet door HP worden geleverd of ondersteund;
c. gebruik dat niet overeenstemt met de specificaties van het product;
d. onrechtmatige wijzigingen of verkeerd gebruik.
5. Voor HP-printerproducten is het gebruik van een cartridge die niet door HP is geleverd of een nagevulde cartridge niet van
invloed op de garantie aan de klant of een contract voor ondersteuning dat met de klant is gesloten. Als echter een defect
of beschadiging van de printer toegewezen kan worden aan het gebruik van een cartridge die niet van HP afkomstig is, een
nagevulde cartridge of een verlopen inktcartridge, brengt HP de gebruikelijke tijd- en materiaalkosten voor het repareren
van de printer voor het betreffende defect of de betreffende beschadiging in rekening.
6. Als HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een softwareproduct, in
afdrukmateriaal of in een inktproduct dat onder de garantie van HP valt, wordt het defecte product door HP vervangen. Als
HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een hardwareproduct dat
onder de garantie van HP valt, wordt naar goeddunken van HP het defecte product door HP gerepareerd of vervangen.
7. Als het defecte product niet door HP respectievelijk gerepareerd of vervangen kan worden, zal HP de aankoopprijs voor het
defecte product dat onder de garantie valt, terugbetalen binnen een redelijke termijn nadat HP kennisgeving van het defect
heeft ontvangen.
8. HP is niet verplicht tot reparatie, vervanging of terugbetaling tot de klant het defect
e product aan HP geretourneerd heeft.
9. Een vervangend product kan nieuw of als nieuw zijn met eenzelfde functionaliteit als het product dat vervangen wordt.
10. De beperkte garantie van HP is geldig in alle landen/regio's waar het gegarandeerde product door HP wordt gedistribueerd,
met uitzondering van het Midden-Oosten, Afrika, Argentinië, Brazilië, Mexico, Venezuela en de tot Frankrijk behorende
zogenoemde "Départements d'Outre Mer". Voor de hierboven als uitzondering vermelde landen/regio's, is de garantie
uitsluitend geldig in het land/de regio van aankoop. Contracten voor extra garantieservice, zoals service op de locatie van
de klant, zijn verkrijgbaar bij elk officieel HP-servicekantoor in landen/regio's waar het product door HP of een officiële
importeur wordt gedistribueerd.
11. Er wordt geen garantie gegeven op HP-inktcartridges die zijn nagevuld, opnieuw zijn geproduceerd, zijn opgeknapt en
verkeerd zijn gebruikt of waarmee op enigerlei wijze is geknoeid.
B. Garantiebeperkingen
IN ZOVERRE DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, BIEDEN NOCH HP, NOCH LEVERANCIERS (DERDEN) ANDERE
UITDRUKKELIJKE OF STILZWIJGENDE GARANTIES OF VOORWAARDEN MET BETREKKING TOT DE PRODUCTEN VAN HP EN
WIJZEN ZIJ MET NAME DE STILZWIJGENDE GARANTIES EN VOORWAARDEN VAN VERKOOPBAARHEID, BEVREDIGENDE
KWALITEIT EN GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL AF.
C. Beperkte aansprakelijkheid
1. Voor zover bij de plaatselijke wetgeving toegestaan, zijn de verhaalsmogelijkheden in deze beperkte garantie de enige en
exclusieve verhaalrechten voor de klant.
2. VOORZOVER DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, MET UITZONDERING VAN DE SPECIFIEKE VERPLICHTINGEN IN DEZE
GARANTIEVERKLARING, ZIJN HP EN LEVERANCIERS (DERDEN) ONDER GEEN BEDING AANSPRAKELIJK VOOR DIRECTE, INDIRECTE,
SPECIALE EN INCIDENTELE SCHADE OF GEVOLGSCHADE, OF DIT NU GEBASEERD IS OP CONTRACT, DOOR BENADELING OF ENIGE
ANDERE JURIDISCHE THEORIE, EN ONGEACHT OF HP VAN DE MOGELIJKHEID VAN DERGELIJKE SCHADE OP DE HOOGTE IS.
D. Lokale wetgeving
1. Deze garantieverklaring verleent de klant specifieke juridische rechten. De klant kan over andere rechten beschikken die in de V.S. per
staat, in Canada per provincie en elders per land of per regio kunnen verschillen.
2. Indien deze Garantieverklaring niet overeenkomt met de plaatselijke wet wordt deze Garantieverklaring als gewijzigd
verklaard overeenkomstig een dergelijke plaatselijke wet. Onder een dergelijke plaatselijke wet zijn bepaalde afwijzingen
van aansprakelijkheid, uitsluitingen en beperkingen van deze Garantieverklaring wellicht niet van toepassing op de klant.
HP Fabrieksgarantie
De Beperkte Garantie van HP is een commerciële garantie die vrijwillig is verstrekt door HP. De naam en het adres van de
HP-entiteit die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de Beperkte Garantie van HP in uw land is als volgt:
Nederland: HP Nederland B.V., Startbaan 16, 1187 XR Amstelveen
België: HP Belgium BVBA, Hermeslaan 1A, B-1831 Diegem
De voordelen van de Beperkte Garantie van HP vormen een aanvulling op de wettelijke garantie voor consumenten gedurende twee
j
aren na de levering te verlenen door de verkoper bij een gebrek aan conformiteit van de goederen met de relevante
koopovereenkomst. Niettemin kunnen diverse factoren een impact hebben op uw eventuele aanspraak op deze wettelijke rechten.
De wettelijke rechten van de consument worden op geen enkele wijze beperkt of beïnvloed door de Beperkte Garantie
van HP. Raadpleeg voor meer informatie de volgende webpagina: Wettelijke garantie van de consument of u kunt de website van
het Europees Consumenten Centrum bezoeken. Consumenten hebben het recht om te kiezen tussen enerzijds de Beperkte Garantie
van HP of anderzijds het aanspreken van de verkoper in toepassing van de wettelijke garantie.
Klik voor meer informatie op de volgende link: Wettelijke Garantie Consument (www.hp.com/go/eu-legal) of raadpleeg de website
van het Europees Consumenten Centrum
(http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/).
HP product Beperkte garantieperiode
Softwaremedia 90 dagen
Printer 1 jaar garantie op hardware
Print- of inktcartridges Tot de HP-cartridge leeg is of de "einde garantie"-datum
(vermeld op de inktcartridge) is bereikt, afhankelijk van wat het
eerst van toepassing is. Deze garantie dekt geen
HP-inktproducten die opnieuw zijn gevuld, opnieuw zijn
gefabriceerd of zijn gerepareerd, noch HP-inktproducten die op
verkeerde wijze zijn gebruikt of behandeld.
Nederlands

Documenttranscriptie

HP ENVY Photo 7100 All-in-One series Hulp nodig? www.hp.com/support/ENVY7100 1 De Aan/uit-knop: hiermee zet u de printer aan of uit. 2 De knop Terug: hiermee gaat u terug naar het vorige scherm. 3 De knop Help: hiermee opent u het menu Help voor de huidige handeling. Druk op het startscherm op de knop Help en vervolgens op Instructievideo's voor hulp bij het plaatsen van papier of vervangen van cartridges. 4 De knop Start: hiermee keert u terug naar het startscherm; het scherm dat verschijnt wanneer u de printer voor het eerst inschakelt. 5 Scherm van het bedieningspaneel: druk op het scherm om menuopties te selecteren, of scrol door de menuonderdelen. 6 Het tabblad Dashboard: tik op het tabblad of veeg het omlaag bovenaan het scherm om het dashboard te openen. 7 Het lampje voor Draadloze communicatie: geeft de status van de draadloze verbinding van de printer weer. Nederlands •• Een blauw lampje geeft aan dat de draadloze verbinding is gemaakt en dat u kunt afdrukken. •• Een langzaam knipperend lampje geeft aan dat de draadloze functie is ingeschakeld, maar de printer niet is aangesloten op een netwerk. Zorg ervoor dat uw printer binnen bereik is van het draadloze signaal. •• Een snel knipperend lampje geeft een fout met de draadloze functie aan. Raadpleeg het bericht op het printerbeeldscherm. •• Geen lampje geeft aan dat er geen draadloze verbinding is. Scannen: Gebruik de HP Smart-app of de printersoftware om met de printer te scannen. Meer informatie over scannen vindt u op www.hp.com/support/ENVY7100. Hulp bij het instellen van een draadloze verbinding Ga naar 123.hp.com om de HP Smart-app of de printersoftware te downloaden en te installeren. Met de app en de software kunt u verbinding maken met uw draadloze netwerk (2,4 GHz en 5 GHz worden ondersteund). Meer informatie is beschikbaar op www.hp.com/go/wirelessprinting. Opmerking voor gebruikers van Windows®: u kunt ook de cd met de printersoftware bestellen. Ga hiervoor naar www.support.hp.com. Tip: Als u de printer niet met het draadloze netwerk kunt verbinden, herstelt u de printernetwerkinstellingen en voert u opnieuw vanaf 123.hp.com een installatie uit. Open het dashboard, tik op (draadloos), tik op (Instellingen) en tik op Netwerkinstellingen herstellen. Kan de printer geen verbinding maken met uw netwerk op 123.hp.com? Meer info: www.hp.com/go/wificonnect De informatie in dit document kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De printer delen met computers en andere apparaten in uw netwerk Als de printer met uw draadloze netwerk is verbonden, kunt u de printer delen met meerdere computers en mobiele apparaten in hetzelfde netwerk. Installeer op elk apparaat de HP Smart-app of de printersoftware van 123.hp.com. Een USB-verbinding omzetten in een draadloze verbinding Meer info: www.hp.com/go/usbtowifi. De printer draadloos zonder router gebruiken (Wi-Fi Direct) Zorg dat Wi-Fi Direct is ingeschakeld. Om de status van Wi-Fi Direct, de netwerknaam en het wachtwoord te controleren, opent u het Dashboard en tikt u op (Wi-Fi). Meer info: www.hp.com/go/wifidirectprinting. Dit product is bedoeld voor gebruik in een open omgeving (bijvoorbeeld thuis en niet verbonden met het openbare internet) waar iedereen toegang heeft tot de printer en deze mag gebruiken. Daardoor bevindt de Wi-Fi Directinstelling zich standaard in de modus 'Automatisch', zonder beheerderswachtwoord, waardoor iedereen binnen bereik verbinding kan maken met de printer en alle functies en instellingen kan gebruiken. Indien een hoger beveiligingsniveau is vereist, adviseert HP de verbindingswijze voor Wi-Fi Direct te wijzigen van Automatisch in Handmatig en een beheerderswachtwoord in te stellen. U kunt de beveiligingsinstellingen wijzigen op de startpagina van de printer (geïntegreerde webserver of EWS). Raadpleeg de gebruikershandleiding op www.hp.com/support/ENVY7100 voor hulp met EWS. Basisprocedures voor probleemoplossing •• Controleer of u de nieuwste versie van de HP Smart-app of de nieuwste printersoftware hebt geïnstalleerd vanaf 123.hp.com. •• Als u een USB-kabel gebruikt, controleer dan of de kabel stevig is aangesloten en de printer als het standaardafdrukapparaat is ingesteld. •• Als uw computer via een draadloze verbinding is verbonden met de printer, zorg dan dat de printer is verbonden met hetzelfde netwerk als het apparaat waarvan u afdrukt. Ga naar www.hp.com/go/wifihelp voor meer informatie. Meer informatie In de sectie Technische informatie van de gebruikershandleiding kunt u meer hulp krijgen en vindt u richtlijnen, informatie over het milieu en wettelijke informatie, waaronder de richtlijnen van de Europese Unie, North America EMC, verklaringen van Wireless and Telecom en andere conformiteitsverklaringen: www.hp.com/support/ENVY7100. Printerregistratie: www.register.hp.com. Conformiteitsverklaring: www.hp.eu/certificates. Inktverbruik: www.hp.com/go/inkusage. Productondersteuning HP mobiel afdrukken www.hp.com/support/ENVY7100 www.hp.com/go/mobileprinting Nederlands Opmerking voor gebruikers van Windows®: Ga naar HP Diagnostic Tools op www.hp.com/go/tools om algemene printerproblemen op te lossen. Veiligheidsinformatie Gebruik het netsnoer en de poweradapter (indien aanwezig) die door HP zijn geleverd. Voorgeschreven modelnummer: Voor wettelijke identificatiedoeleinden is aan uw apparaat een voorgeschreven modelnummer toegewezen. Dit wettelijk verplichte modelnummer moet niet worden verward met de marketingnaam of de productnummers. Microsoft en Windows zijn gedeponeerde handelsmerken of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Mac, OS X en macOS zijn in de Verenigde Staten en andere landen gedeponeerde handelsmerken van Apple Inc. 21 Garantieverklaring voor de HP printer HP product Softwaremedia Printer Print- of inktcartridges Beperkte garantieperiode 90 dagen 1 jaar garantie op hardware Tot de HP-cartridge leeg is of de "einde garantie"-datum (vermeld op de inktcartridge) is bereikt, afhankelijk van wat het eerst van toepassing is. Deze garantie dekt geen HP-inktproducten die opnieuw zijn gevuld, opnieuw zijn gefabriceerd of zijn gerepareerd, noch HP-inktproducten die op verkeerde wijze zijn gebruikt of behandeld. Nederlands A. Duur van beperkte garantie 1. Deze HP garantie is alleen van toepassing op HP merkproducten die zijn verkocht of geleased a) van HP Inc., haar dochterondernemingen, filialen, erkende resellers, erkende distributeurs of landendistributeurs; b) bij deze HP garantie. 2. HP Inc. (HP) garandeert de eindgebruiker dat de hierboven genoemde HP producten vrij zullen zijn van materiaal- of productiefouten voor de hierboven aangegeven duur (de 'beperkte garantieperiode'), waarbij de beperkte garantieperiode begint op de datum dat het HP hardwareproduct tijdens het opstarten voor het eerst gedetecteerd wordt. Deze datum wordt de 'eerste startdatum' genoemd. Als het HP hardwareproduct niet op dat moment wordt gedetecteerd, begint de beperkte garantieperiode op de datum van aankoop of lease van HP of op de datum waarop HP of, indien van toepassing, de HP geautoriseerde serviceaanbieder, de installatie voltooit. 3. Met betrekking tot softwareproducten is de beperkte garantie van HP uitsluitend geldig voor het niet kunnen uitvoeren van programmeringsinstructies. HP garandeert niet dat de werking van een product ononderbroken of vrij van fouten is. 4. De beperkte garantie van HP geldt alleen voor defecten die zich voordoen als resultaat van een normaal gebruik van het product en is niet van toepassing in de volgende gevallen: a. onjuist of onvoldoende onderhoud of wijziging van het product; b. software, interfaces, afdrukmateriaal, onderdelen of benodigdheden die niet door HP worden geleverd of ondersteund; c. gebruik dat niet overeenstemt met de specificaties van het product; d. onrechtmatige wijzigingen of verkeerd gebruik. 5. Voor HP-printerproducten is het gebruik van een cartridge die niet door HP is geleverd of een nagevulde cartridge niet van invloed op de garantie aan de klant of een contract voor ondersteuning dat met de klant is gesloten. Als echter een defect of beschadiging van de printer toegewezen kan worden aan het gebruik van een cartridge die niet van HP afkomstig is, een nagevulde cartridge of een verlopen inktcartridge, brengt HP de gebruikelijke tijd- en materiaalkosten voor het repareren van de printer voor het betreffende defect of de betreffende beschadiging in rekening. 6. Als HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een softwareproduct, in afdrukmateriaal of in een inktproduct dat onder de garantie van HP valt, wordt het defecte product door HP vervangen. Als HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een hardwareproduct dat onder de garantie van HP valt, wordt naar goeddunken van HP het defecte product door HP gerepareerd of vervangen. 7. Als het defecte product niet door HP respectievelijk gerepareerd of vervangen kan worden, zal HP de aankoopprijs voor het defecte product dat onder de garantie valt, terugbetalen binnen een redelijke termijn nadat HP kennisgeving van het defect heeft ontvangen. 8. HP is niet verplicht tot reparatie, vervanging of terugbetaling tot de klant het defecte product aan HP geretourneerd heeft. 9. Een vervangend product kan nieuw of als nieuw zijn met eenzelfde functionaliteit als het product dat vervangen wordt. 10. De beperkte garantie van HP is geldig in alle landen/regio's waar het gegarandeerde product door HP wordt gedistribueerd, met uitzondering van het Midden-Oosten, Afrika, Argentinië, Brazilië, Mexico, Venezuela en de tot Frankrijk behorende zogenoemde "Départements d'Outre Mer". Voor de hierboven als uitzondering vermelde landen/regio's, is de garantie uitsluitend geldig in het land/de regio van aankoop. Contracten voor extra garantieservice, zoals service op de locatie van de klant, zijn verkrijgbaar bij elk officieel HP-servicekantoor in landen/regio's waar het product door HP of een officiële importeur wordt gedistribueerd. 11. Er wordt geen garantie gegeven op HP-inktcartridges die zijn nagevuld, opnieuw zijn geproduceerd, zijn opgeknapt en verkeerd zijn gebruikt of waarmee op enigerlei wijze is geknoeid. B. Garantiebeperkingen IN ZOVERRE DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, BIEDEN NOCH HP, NOCH LEVERANCIERS (DERDEN) ANDERE UITDRUKKELIJKE OF STILZWIJGENDE GARANTIES OF VOORWAARDEN MET BETREKKING TOT DE PRODUCTEN VAN HP EN WIJZEN ZIJ MET NAME DE STILZWIJGENDE GARANTIES EN VOORWAARDEN VAN VERKOOPBAARHEID, BEVREDIGENDE KWALITEIT EN GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL AF. C. Beperkte aansprakelijkheid 1. Voor zover bij de plaatselijke wetgeving toegestaan, zijn de verhaalsmogelijkheden in deze beperkte garantie de enige en exclusieve verhaalrechten voor de klant. 2. VOORZOVER DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, MET UITZONDERING VAN DE SPECIFIEKE VERPLICHTINGEN IN DEZE GARANTIEVERKLARING, ZIJN HP EN LEVERANCIERS (DERDEN) ONDER GEEN BEDING AANSPRAKELIJK VOOR DIRECTE, INDIRECTE, SPECIALE EN INCIDENTELE SCHADE OF GEVOLGSCHADE, OF DIT NU GEBASEERD IS OP CONTRACT, DOOR BENADELING OF ENIGE ANDERE JURIDISCHE THEORIE, EN ONGEACHT OF HP VAN DE MOGELIJKHEID VAN DERGELIJKE SCHADE OP DE HOOGTE IS. D. Lokale wetgeving 1. Deze garantieverklaring verleent de klant specifieke juridische rechten. De klant kan over andere rechten beschikken die in de V.S. per staat, in Canada per provincie en elders per land of per regio kunnen verschillen. 2. Indien deze Garantieverklaring niet overeenkomt met de plaatselijke wet wordt deze Garantieverklaring als gewijzigd verklaard overeenkomstig een dergelijke plaatselijke wet. Onder een dergelijke plaatselijke wet zijn bepaalde afwijzingen van aansprakelijkheid, uitsluitingen en beperkingen van deze Garantieverklaring wellicht niet van toepassing op de klant. HP Fabrieksgarantie De Beperkte Garantie van HP is een commerciële garantie die vrijwillig is verstrekt door HP. De naam en het adres van de HP-entiteit die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de Beperkte Garantie van HP in uw land is als volgt: Nederland: HP Nederland B.V., Startbaan 16, 1187 XR Amstelveen België: HP Belgium BVBA, Hermeslaan 1A, B-1831 Diegem De voordelen van de Beperkte Garantie van HP vormen een aanvulling op de wettelijke garantie voor consumenten gedurende twee jaren na de levering te verlenen door de verkoper bij een gebrek aan conformiteit van de goederen met de relevante koopovereenkomst. Niettemin kunnen diverse factoren een impact hebben op uw eventuele aanspraak op deze wettelijke rechten. De wettelijke rechten van de consument worden op geen enkele wijze beperkt of beïnvloed door de Beperkte Garantie van HP. Raadpleeg voor meer informatie de volgende webpagina: Wettelijke garantie van de consument of u kunt de website van het Europees Consumenten Centrum bezoeken. Consumenten hebben het recht om te kiezen tussen enerzijds de Beperkte Garantie van HP of anderzijds het aanspreken van de verkoper in toepassing van de wettelijke garantie. Klik voor meer informatie op de volgende link: Wettelijke Garantie Consument (www.hp.com/go/eu-legal) of raadpleeg de website van het Europees Consumenten Centrum (http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/). 22
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45

HP ENVY Photo 7155 All-in-One Printer de handleiding

Type
de handleiding