101 Xenon

Archos 101 Series User 101 Xenon, Xenon 101 Handleiding

  • Hallo! Ik ben een AI-chatbot die speciaal is getraind om je te helpen met de Archos 101 Series User 101 Xenon Handleiding. Ik heb het document al doorgenomen en kan je duidelijke en eenvoudige antwoorden geven.
71
NL
Inhoudsopgave
Raadpleeg voor meer informatie de veelgestelde vragen (FAQ’s) op http://www.archos.com/support. Zorg ervoor dat u ze
leest alvorens te overwegen het product te retourneren. Uw probleem kan wel eens een probleempje blijken. Omdat we
onze producten voortdurend aanpassen en verbeteren, kan de software van uw apparaat er een beetje anders uitzien of
een licht gewijzigde functionaliteit hebben dan voorgesteld in deze Snelstartgids.
Wat zit er in de doos?.........................................................................................................................
Aan de slag.............................................................................................................................................
Beschrijving ARCHOS ........................................................................................................................
Geheugen-kaart & SIM-kaart plaatsen.........................................................................................
3G- & WiFi-verbinding.........................................................................................................................
De Android
TM
-Interface......................................................................................................................
Vertrouwd raken met Android
TM
.....................................................................................................
Problemen oplossen...........................................................................................................................
72
73
74
75
76
78
82
84
72
Warranty
Warranty
22-07-2013
last modification:
Archos 101 Xenon
CONFIDENTIAL
Drawing
Rev
1
scale 1:1
mm
10.2
175.5
246
72
Wat zit er in de doos?
USB-kabel Lader
Gebruikershandleiding
Garantie, wettelijke
mededelingen en
veiligheidsvoorschriftem
ARCHOS 10
1 Xenon
73
NL
73
NL
Aan de slag
TIP:
Registreer uw product om de volledige service te ontvangen.
Als u een computer hebt, ga dan naar http://www.archos.com/support.
De batterijen laden
1. Laad uw apparaat op door de stekker van uw voedingskabel
in de micro USB-poort te steken. Het ARCHOS-apparaat begint
op te laden.
2. Druk op de aan / uit-knop om het apparaat uit.
Het laadcontrolelampje brandt wanneer de batterij aan het
opladen is.
- U kunt uw ARCHOS gebruiken terwijl hij wordt opgeladen.
- Laad het apparaat de eerste keer helemaal op.
- Gebruik uitsluitend de meegeleverde oplader.
Als u uw apparaat gaat opladen met een lege batterij,
dan duurt het ten minste 10 minuten voordat het
batterijpictogram wordt weergegeven.
74
10
11
6543
2
8 9
7
1
14
12 13
22-07-2013
last modification:
Archos 101 Xenon
CONFIDENTIAL
Drawing
Rev
1
scale 1:1
mm
10.2
175.5
246
22-07-2013
last modification:
Archos 101 Xenon
CONFIDENTIAL
Drawing
Rev
1
scale 1:1
mm
10.2
175.5
246
Beschrijving ARCHOS
Ingebouwde microfoon
Hoofdtelefoonaansluiting
Micro-HDMI-video-uitgang*
Micro USB-poort
*
Optionele videokabel (HDMI/micro-HDMI) afzonderlijk te koop.
Laadindicator
Stroomaansluiting
Webcam
Inkeping
AAN/UIT-knop
Startpagina knop
Volumeknoppen
Camera
1
2
3
4
5
6
7
8
9
11
10
Achterzijde van
het apparaat
12
Flash
Luidsprekers
13
14
75
1
1 2
NL
Geheugen-kaart & SIM-kaart plaatsen
1
2G/3G SIM-kaart
2
Geheugenkaart
WAARSCHUWING: Schakel het apparaat uit.
Openen
Verwijder de achterklep.
De achterklep niet buigen of knikken. Anders kunt u de achterklep beschadigen.
Een SIM-kaart plaatsen
Schuif de 3G SIM-kaart met de voorkant naar beneden in de 2G/3G-sleuf (sleuf 1).
Een geheugen-kaart plaatsen
Sleep de geheugenkaart in sleuf 2.
Sluiten
Klik het batterijklepje terug op zijn plaats.
76
WiFi-netwerkverbinding
3G-verbindung
Om verbinding te maken met het internet moet het pictogram
voor mobiele data geactiveerd zijn.
Mobiele data inschakelen
1. Houd uw vingers op de pictogrammen voor de tijd en de batterij
om de statusbalk weer te geven.
2. Sleep de blauwe streep naar beneden.
3. Raak de pictogram voor mobiele data
aan om deze in te
schakelen.
Als uw toestel geen verbinding met het 3G-netwerk van je
operator. Neem contact op met 3G-provider om de verbinding
parameters te verkrijgen. Op uw apparaat, tikt u Instellingen.
Selecteer Draadloos en netwerken > Meer... > Mobiele netwerken.
In Mobiele providers, selecteert u uw Mobiele provider. In Namen
toegangspunten, selecteer naam van het toegangspunt en voer de
juiste verbinding parameters.
TIP:
Bij verbindingsproblemen kunt u de FAQ's op http://www.archos.com/
support raadplegen of contact opnemen met uw 3G-netwerkbeheerder.
77
NL
WiFi-verbindung
WAARSCHUWING: Zorg ervoor dat u zich in een WiFi-zone
bevindt.
1. Houd uw vingers op de pictogrammen voor de tijd en de
batterij om de statusbalk weer te geven.
2. Sleep de blauwe streep naar beneden.
3. Tik op "Instellingen"
om het menu WiFi-instellingen te
openen.
4. Als WiFi uit is bij Wireless & Networks [Draadloos en netwerken]
schuif dan de WiFi-knop naar “ON’ [Aan]. Als WiFi is ingeschakeld,
scant de ARCHOS naar WiFi-netwerken in het bereik.
5. Tik op WiFi.
6. Tik op de naam van het netwerk waarmee u verbinding wilt
maken. Privé-netwerken worden weergegeven met een slotje en
vragen u om uw wachtwoord in te voeren.
TIPS:
- Bij het invoeren van een WiFi-wachtwoord, raden wij u aan
«Wachtwoord weergeven» te selecteren, zodat u de tekens kunt zien
die u aan het typen bent. Neem voor het juiste WiFi-wachtwoord (of
instellingen) voor het netwerk contact op met de WiFi-netwerkprovider.
- Om uw WiFi-verbinding ingeschakeld te houden als het apparaat
in stand-by is, selecteert u het Menu-pictogram op de WiFi-pagina.
Vervolgens selecteert u Advanced > Keep WiFi on during sleep > Always
[Geavanceerd > WiFi aan in stand-by > Altijd].
78
1
3
3
5
2
7
8
4 6
De Android
TM
-Interface
79
NL
Google
TM
Search
> Tik voor zoeken op tekst of zoeken met stem .
Android
TM
-apps
> Tik erop om een applicatie te starten.
Snelkoppelingen van permanente Android
TM
-apps
Recente apps
Startpagina
Terug
"Knop Alle Apps"
> Tik op dit pictogram om alle applicaties en widgets weer te geven die op uw ARCHOS
zijn geïnstalleerd. Al uw gedownloade applicaties bevinden zich hier.
Statusbalk
> Geeft meldingen en snelinstellingen weer.
1
2
3
4
5
6
7
8
80
1
2
4 6
7 9
3
5
8
10 1211
13
De Android
TM
-Interface
De Snelinstellingen
1
Huidige gebruiker
*
2
Percentage batterijlading
3
Om al uw instellingen te openen.
4
Om uw WiFi-verbinding aan/uit te zetten.
5
Om uw Bluetooth-verbinding aan/uit te zetten.
6
Om uw GPS-verbinding aan/uit te zetten.
7
De internetverbinding via 3G activeren of deactiveren
8
De hoeveelheid data die gebruikt
9
Om alle draadloze verbindingen te activeren/deactiveren,
in het bijzonder tijdens het vliegen.
10
Om de helderheid van het scherm aan te passen.
11
Stel de slaapmodus van het scherm
12
Om de automatische oriëntatie van het scherm te
activeren/deactiveren als u uw ARCHOS draait.
13
Stel een audio proel
*
Nieuwe tabletondersteuning voor
meerdere gebruikers waarbij iedere
gebruiker zijn eigen ruimte op de
tablet kan maken en aanpassen.
Voeg gebruikers toe bij Settings >
Device [Instellingen > Apparaat]
81
NL
Recente apps
Hiermee opent u een lijst van miniatuurafbeeldingen van apps waarmee u onlangs hebt gewerkt:
Op en neer vegen: een app sluiten.
Aanraken: een app openen.
Vasthouden: opties weergeven
82
Vertrouwd raken met Android
TM
Het uitgebreide startscherm:
Navigeren tussen de verschillende startschermpanelen door er van
links en rechts overheen te vegen.
Het verplaatsen van een item op het startscherm:
Tik en houd uw vinger op zijn plaats tot de positioneringsrasterlijnen
verschijnen, dan schuift u deze naar de gewenste locatie en laat uw
vinger vervolgens weer los.
Het verwijderen van een item op het startscherm:
Tik en houd uw vinger op het item en schuif dit vervolgens naar de
bovenkant van het scherm en zet het op het pictogram "Verwijderen".
Verwijderen van een item:
Tik in de schermen Alle apps op het item en houd uw vinger daar,
schuif vervolgens uw vinger in de richting van de bovenkant van het
scherm en plaats het item op de prullenbak "Verwijderen".
83
NL
Het aanmaken van applicatiemappen:
Plaats op een startscherm het ene app-pictogram op het andere, en
de twee pictogrammen worden gecombineerd.
Widgets:
Tik in uw startscherm op het pictogram "Alle apps". Tik op
"Widgets" aam de bovenkant van het scherm. Vanaf het Widgets-
hoofdscherm kunt u widgets op dezelfde manier verplaatsen als
app-pictogrammen.
Uw wallpaper wijzigen:
Houd uw vinger op het scherm op een lege plek en maak
vervolgens een selectie uit de lijst.
Het vergrendelen van het aanraakscherm:
Tik vanuit het snelinstellingen-dashboard op instellingen. Scroll
naar beneden en tik op veiligheid. Tik op "Scherm vergrendelen".
Tik op het type slot dat u wilt gebruiken. Nadat u hier een slot hebt
ingesteld, wordt er een vergrendelscherm weergegeven wanneer
uw scherm ‘wakker’ wordt, dat om het patroon, de PIN of een
andere specieke toets vraagt.
84
Problemen oplossen
Als uw apparaat vast zit:
Druk gedurende 10 seconden op de AAN/UIT-knop.
Als uw apparaat niet inschakelt:
1. Laad uw apparaat gedurende ten minste 10 minuten op.
2. Druk gedurende 10 seconden op de AAN/UIT-knop.
Mijn telefoon kan geen verbinding maken met een netwerk of “Geen service wordt
weergegeven
Probeer op een andere locatie verbinding te maken. Informeer bij uw beheerder naar uw
netwerkdekking.
Ik kan geen uitgaande gesprekken voeren
Controleer of uw telefoon is verbonden met een netwerk en of het netwerk overbelast of niet
beschikbaar is.
Ik kan geen inkomende gesprekken ontvangen
Controleer of uw telefoon is ingeschakeld en is verbonden met een netwerk (controleer of het
netwerk overbelast of niet beschikbaar is). PIN-code van SIM-kaart geblokkeerd
Neem contact op met uw netwerkbeheerder voor de PUK-code (Personal Unblocking Key).
Als uw WiFi-ontvangst te laag is:
Zorg ervoor dat u zich niet ver van de WiFi-hotspot bevindt.
Update de rmware van het apparaat: http://www.archos.com/support.
Reset de instellingen van uw WLAN-verbinding.
Neem contact op met uw WiFi-verbindingsprovider.
/