Probleem Oplossing
Raadpleeg de online-instructies voor HP 3D Scan Software Pro v5
voor softwarematige oplossingen. Ga naar
http://www.hp.com/go/HP3DSWProV5manual.
Fijne details ontbreken in de scan. Stel de scanner in op de kleinst mogelijke werkafstand van het
object om de details van de scan te verhogen.
De afstand tussen de scanner en het object moet dezelfde
afstand zijn als tijdens het kalibreren wordt gebruikt.
Zorg ervoor dat de scanner en projector beide het object als focus
hebben.
De scan bevat onregelmatige vervormingen of uitschieters. Zorg ervoor dat het omgevingslicht constant is. Gebruik geen TL-
verlichting of trillende lichtbronnen.
Zorg ervoor dat niets in het zicht van de camera beweegt, ook niet
achter het object.
De scanner en het object mogen niet worden verplaatst tijdens
het scannen.
Als u een scan van een persoon maakt, moet hij of zij comfortabel
zitten en de adem inhouden.
Als het object glimt, wordt het projectorlampje mogelijk
weerspiegeld in de camera. Gebruik indien nodig een spray om het
object minder glimmend te maken.
Gebruik een donkere achtergrond die vrijwel geen licht reecteert
(bijvoorbeeld een zwart doek).
Raadpleeg de online-instructies voor HP 3D Scan Software Pro v5
voor softwarematige oplossingen. Ga naar
http://www.hp.com/go/HP3DSWProV5manual.
De kleurtexturen kloppen niet. Raadpleeg de online-instructies voor HP 3D Scan Software Pro v5
voor softwarematige oplossingen. Ga naar
http://www.hp.com/go/HP3DSWProV5manual.
Andere problemen en oplossingen
Als u een foutbericht over een ontbrekende licentie ziet, sluit u de USB-ashdrive aan op uw computer en
voert u de scannersoftware uit.
Problemen met het uitlijnen of samenvoegen kunnen worden opgelost met behulp van de scannersoftware.
Veel problemen kunnen worden opgelost door de scanner opnieuw te kalibreren.
Raadpleeg de online-instructies voor HP 3D Scan Software Pro v5 voor softwarematige oplossingen. Ga naar
http://www.hp.com/go/HP3DSWProV5manual.
Als de software vastloopt of onverwacht gedrag vertoont, probeert u de volgende oplossingen in de
aangegeven volgorde:
●
Controleer of er voldoende geheugen beschikbaar is op uw computer. Sluit andere programma's en werk
niet aan meerdere scans tegelijk.
●
Neem contact op met de ondersteuning van HP.
Andere problemen en oplossingen 15