De Intelligente Camera is te vinden in de categorie “beveiliging & sensor” van de app.
Veelgestelde vragen
1 Kan ik de camera delen met familie en vrienden?
Ja, u kunt uw camera delen met familie en vrienden zodat zij toegang hebben tot de camera en uw elektrische lampen,
aan-/uitschakelaar en andere apparatuur kunnen bedienen. Druk op de Profieltoets en de toets “Huisbeheer” in de app om
vervolgens toestemmingen voor gezamenlijk gebruik te geven of in te trekken. Anderen dienen de app te downloaden en
een nieuw account te registreren om de camera te kunnen delen.
2 Wat is het draadloze bereik?
Het bereik van de draadloze camera wordt sterk beïnvloed door uw WiFi-router en de omstandigheden van de kamer.
Controleer de specificaties van uw router voor de exacte bereikgegevens.
3 De camera lijkt offline of onbereikbaar te zijn?
Zorg ervoor dat uw WiFi online en binnen bereik is.
Controleer of u u de meest recente app hebt door op “Controleer op firmware-updates” in de apparaatinstellingen van de
app.
4 De camera kan geen verbinding maken met uw WiFi-netwerk.
Controleer of u het juiste WiFi-wachtwoord had ingevoerd tijdens de WiFi-instelling. Controleer of er problemen zijn met de
internetverbinding. Als het WiFi-signaal te zwak is, reset dan uw WiFi-router en probeer het opnieuw.
5 Hoeveel camera’s kan ik verbinden?
De DENVER SMART HOME-app kan met een onbeperkt aantal apparaten worden verbonden op een onbeperkt aantal
apparaatlocaties. Een WiFi-router heeft mogelijk een limiet op het aantal apparaten dat kan worden verbonden.
Technische wijzigingen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Fouten en weglatingen in
de handleiding zijn voorbehouden.
ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN, AUTEURSRECHT DENVER ELECTRONICS A/S