Informatie over de gebruiker/contact
Als het toestel defect is of u hebt er problemen mee, neem dan contact op met
ons Service- en Ondersteuningscentrum.
Als u het toestel naar ons moet sturen, neem dan op de volgende punten in
acht:
1. Gebruik wanneer mogelijk de originele verpakking.
2. Voeg een gedetailleerde omschrijving van de storing bij.
3. Voeg uw volledige naam en adres bij en een kopie van de
aankoopbon.
4. Voorzie het pakket van postzegels en stuur het naar ons
(voldoende porto).
Adres van ons Servicecentrum:
First Service Center, Kleine
Düwelstr. 21, DE-30171 Hannover
U kunt hulp vinden op: http://support.teasi.de
Conformiteitsverklaring
Hierbij verklaart Baros GmbH dat het apparaat TEASI Core / NAV-BIKTC /
NAV-BIKTS voldoet aan de essentiële vereisten en andere relevante
regelgeving van Richtlijn 2014/53/EU.
De conformiteitsverklaring is beschikbaar op: www.a-rival.de
Garantie
Bewaar uw aankoopbewijs van het toestel gedurende de gehele
garantieperiode, omdat het moet worden overlegd als u aanspraak op de
garantie wilt maken.
U ontvangt (als eindgebruiker) aan garante van 36 maanden vanaf de
aankoopdatum. Het toestel is geproduceerd met gebruikmaking
van de
modernste productiemethoden en is onderworpen aan strikte
kwaliteitscontrole.
Neem in het geval van defecten tijdens de garantieperiode uitsluitend contact
op met de fabrikant (niet met de dealer waar u het hebt gekocht).
http://support.teasi.de
De garantie dekt geen schade door onjuist gebruik of externe invloeden
(water, vallen, zonlicht, slag of breuk).