HP ENVY 5030 All-in-one de handleiding

Type
de handleiding
Scannen: Gebruik de HP Smart-app of printersoftware om te scannen. U kunt meer informatie over
scannen vinden op www.hp.com/support/envy5000.
1
Aan-uitknop: Hiermee zet u de printer uit of aan.
2
Terug-knop: Hiermee gaat u terug naar het vorige scherm.
3
Help-knop: Hiermee opent u het menu Help voor de huidige handeling.
Druk op het startscherm op de knop Help en vervolgens op Instructievideo's om instructievideo's
te bekijken, zoals over het plaatsen van papier en het vervangen van cartridges.
4
Start-knop: Hiermee keert u terug naar het Startscherm, het scherm dat verschijnt wanneer u de
printer voor het eerst inschakelt.
5
Scherm van het bedieningspaneel: Druk op het scherm om menuopties te selecteren of scrol door
de menupunten.
6
Het lampje Draadloos: geeft de status van de draadloze verbinding van de printer weer.
Een blauw lampje geeft aan dat de draadloze verbinding werd gemaakt en dat u kunt afdrukken.
Een langzaam knipperend lampje geeft aan dat de draadloze functie is ingeschakeld, maar de
printer niet is aangesloten op een netwerk. Zorg ervoor dat de printer binnen bereik is van het
draadloze signaal.
Een snel knipperend lampje geeft een fout met de draadloze functie aan. Raadpleeg het
bericht op het printerbeeldscherm.
Geen lampje geeft aan dat de draadloze verbinding uit staat.
Hulp nodig? www.hp.com/support/envy5000
Bedieningspaneel van de printer
De informatie in dit document kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
HP ENVY
5000 All-in-One series
Hulp bij draadloos instellen
Ga naar 123.hp.com om de HP Smart-app of printersoftware te downloaden en te installeren. Met de app en de
software kunt u verbinding maken met uw draadloze netwerk (ondersteunt 2,4 GHz en 5 GHz). Kijk voor meer
informatie op www.hp.com/go/wirelessprinting.
Tip: Als u de printer niet met het draadloze netwerk kunt verbinden, herstelt u de netwerkinstellingen van
de printer en installeer vervolgens opnieuw de HP Smart-app of printersoftware van 123.hp.com. Druk op
het bedieningspaneel van de printer op (Draadloos), druk op (Instellingen), en druk vervolgens op
Netwerkinstellingen herstellen.
Opmerking voor gebruikers van Windows®: U kunt ook de cd met de printersoftware bestellen. Ga hiervoor naar
www.support.hp.com.
Nederlands
21
Kunt u de printer niet met uw netwerk verbinden op 123.hp.com?
Meer info: www.hp.com/go/wiconnect.
De printer met computers en andere apparaten op uw netwerk delen
Als de printer met uw draadloze netwerk is verbonden, kunt u deze delen met meerdere computers en mobiele
apparaten op hetzelfde netwerk. Installeer op ieder apparaat de HP Smart-app of printersoftware van 123.hp.com.
Een USB-verbinding omzetten naar een draadloze verbinding
Meer info: www.hp.com/go/usbtowi.
De printer draadloos zonder router gebruiken (Wi-Fi Direct)
Zorg dat Wi-Fi Direct is ingeschakeld. Als u de status van Wi-Fi Direct, de netwerknaam en het wachtwoord wilt
controleren, raakt u (Wi-Fi Direct) aan op het bedieningspaneel van de printer.
Meer info: www.hp.com/go/widirectprinting.
Dit product is bedoeld voor gebruik in een open omgeving (bijvoorbeeld thuis en niet verbonden met het openbare
internet) waar iedereen toegang heeft tot de printer en deze kan gebruiken. Daardoor bevindt de Wi-Fi Direct-
instelling zich standaard in de modus 'Automatisch', zonder administratorwachtwoord, waardoor iedereen binnen
bereik verbinding kan maken met de printer en alle functies en instellingen kan gebruiken. Indien een hoger
beveiligingsniveau is vereist, adviseert HP de verbindingswijze voor Wi-Fi Direct te wijzigen van Automatisch in
Handmatig en een beheerderswachtwoord in te stellen. U kunt de beveiligingsinstelling wijzigen op de startpagina van de
printer (geïntegreerde webserver of EWS). Raadpleeg de gebruikershandleiding op www.hp.com/support/envy5000
voor meer informatie over EWS.
Basisprocedures voor probleemoplossing
Controleer of u de laatste versie van de HP Smart-app of printersoftware hebt geïnstalleerd vanaf 123.hp.com.
Als u een USB-kabel gebruikt, ga dan na of de kabel stevig vastzit en of de printer is ingesteld als
standaardprinter.
Als uw computer via een draadloze verbinding met de printer is verbonden, zorg dan dat de printer is verbonden
met hetzelfde netwerk als het apparaat waar u van afdrukt. Raadpleeg voor meer informatie
www.hp.com/go/wihelp.
Opmerking voor gebruikers van Windows®: Ga naar HP Diagnostic Tools op www.hp.com/go/tools om algemene
printerproblemen op te lossen.
Veiligheidsinformatie
Gebruik het netsnoer en de poweradapter die door HP werden geleverd.
Dankbetuiging: Microsoft en Windows zijn gedeponeerde handelsmerken of handelsmerken van Microsoft
Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen.
Mac, OS X en macOS zijn in de Verenigde Staten en andere landen gedeponeerde handelsmerken van Apple Inc.
Voorgeschreven modelnummer: Voor wettelijke identicatiedoeleinden is aan uw apparaat een voorgeschreven
modelnummer toegewezen. Het voorgeschreven modelnummer van dit product is SNPRC-1702-01. Verwar dit
voorgeschreven nummer niet met de naam waaronder het product op de markt gebracht wordt (HP ENVY 5000
All-in-One series, enz.) of het productnummer (M2U86 tot M2U90, enz.).
Meer informatie
In de sectie Technische informatie van de gebruikershandleiding kunt u meer hulp krijgen en vindt u richtlijnen,
informatie over het milieu en wettelijke informatie, waaronder de richtlijnen van de Europese Unie en de
conformiteitsverklaring: www.hp.com/support/envy5000.
Printerregistratie: www.register.hp.com. Conformiteitsverklaring: www.hp.eu/certicates.
Inktverbruik: www.hp.com/go/inkusage.
HP mobiel afdrukken
www.hp.com/go/mobileprinting
Productondersteuning
www.hp.com/support/envy5000
Nederlands
22
Garantieverklaring voor de HP printer
A.
Duur van beperkte garantie
1. Deze HP garantie is alleen van toepassing op HP merkproducten die zijn verkocht of geleased a) van HP Inc., haar
dochterondernemingen, filialen, erkende resellers, erkende distributeurs of landendistributeurs; b) bij deze HP garantie.
2. HP Inc. (HP) garandeert de eindgebruiker dat de hierboven genoemde HP producten vrij zullen zijn van materiaal- of
productiefouten voor de hierboven aangegeven duur (de 'beperkte garantieperiode'), waarbij de beperkte garantieperiode
begint op de datum dat het HP hardwareproduct tijdens het opstarten voor het eerst gedetecteerd wordt. Deze datum
wordt de 'eerste startdatum' genoemd. Als het HP hardwareproduct niet op dat moment wordt gedetecteerd, begint de
beperkte garantieperiode op de datum van aankoop of lease van HP of op de datum waarop HP of, indien van toepassing,
de HP geautoriseerde serviceaanbieder, de installatie voltooit.
3. Met betrekking tot softwareproducten is de beperkte garantie van HP uitsluitend geldig voor het niet kunnen uitvoeren van
programmeringsinstructies. HP garandeert niet dat de werking van een product ononderbroken of vrij van fouten is.
4. De beperkte garantie van HP geldt alleen voor defecten die zich voordoen als resultaat van een normaal gebruik van het
product en is niet van toepassing in de volgende gevallen:
a. onjuist of onvoldoende onderhoud of wijziging van het product;
b. software, interfaces, afdrukmateriaal, onderdelen of benodigdheden die niet door HP worden geleverd of ondersteund;
c. gebruik dat niet overeenstemt met de specificaties van het product;
d. onrechtmatige wijzigingen of verkeerd gebruik.
5. Voor HP-printerproducten is het gebruik van een cartridge die niet door HP is geleverd of een nagevulde cartridge niet van
invloed op de garantie aan de klant of een contract voor ondersteuning dat met de klant is gesloten. Als echter een defect
of beschadiging van de printer toegewezen kan worden aan het gebruik van een cartridge die niet van HP afkomstig is, een
nagevulde cartridge of een verlopen inktcartridge, brengt HP de gebruikelijke tijd- en materiaalkosten voor het repareren
van de printer voor het betreffende defect of de betreffende beschadiging in rekening.
6. Als HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een softwareproduct, in
afdrukmateriaal of in een inktproduct dat onder de garantie van HP valt, wordt het defecte product door HP vervangen. Als
HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een hardwareproduct dat
onder de garantie van HP valt, wordt naar goeddunken van HP het defecte product door HP gerepareerd of vervangen.
7. Als het defecte product niet door HP respectievelijk gerepareerd of vervangen kan worden, zal HP de aankoopprijs voor het
defecte product dat onder de garantie valt, terugbetalen binnen een redelijke termijn nadat HP kennisgeving van het defect
heeft ontvangen.
8. HP is niet verplicht tot reparatie, vervanging of terugbetaling tot de klant het defecte product aan HP geretourneerd heeft.
9. Een vervangend product kan nieuw of als nieuw zijn met eenzelfde functionaliteit als het product dat vervangen wordt.
10. De beperkte garantie van HP is geldig in alle landen/regio's waar het gegarandeerde product door HP wordt gedistribueerd,
met uitzondering van het Midden-Oosten, Afrika, Argentinië, Brazilië, Mexico, Venezuela en de tot Frankrijk behorende
zogenoemde "Départements d'Outre Mer". Voor de hierboven als uitzondering vermelde landen/regio's, is de garantie
uitsluitend geldig in het land/de regio van aankoop. Contracten voor extra garantieservice, zoals service op de locatie van
de klant, zijn verkrijgbaar bij elk officieel HP-servicekantoor in landen/regio's waar het product door HP of een officiële
importeur wordt gedistribueerd.
11. Er wordt geen garantie gegeven op HP-inktcartridges die zijn nagevuld, opnieuw zijn geproduceerd, zijn opgeknapt en
verkeerd zijn gebruikt of waarmee op enigerlei wijze is geknoeid.
B.
Garantiebeperkingen
IN ZOVERRE DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, BIEDEN NOCH HP, NOCH LEVERANCIERS (DERDEN) ANDERE
UITDRUKKELIJKE OF STILZWIJGENDE GARANTIES OF VOORWAARDEN MET BETREKKING TOT DE PRODUCTEN VAN HP EN
WIJZEN ZIJ MET NAME DE STILZWIJGENDE GARANTIES EN VOORWAARDEN VAN VERKOOPBAARHEID, BEVREDIGENDE
KWALITEIT EN GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL AF.
C.
Beperkte aansprakelijkheid
1. Voor zover bij de plaatselijke wetgeving toegestaan, zijn de verhaalsmogelijkheden in deze beperkte garantie de enige en
exclusieve verhaalrechten voor de klant.
2. VOORZOVER DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, MET UITZONDERING VAN DE SPECIFIEKE VERPLICHTINGEN IN DEZE
GARANTIEVERKLARING, ZIJN HP EN LEVERANCIERS (DERDEN) ONDER GEEN BEDING AANSPRAKELIJK VOOR DIRECTE, INDIRECTE,
SPECIALE EN INCIDENTELE SCHADE OF GEVOLGSCHADE, OF DIT NU GEBASEERD IS OP CONTRACT, DOOR BENADELING OF ENIGE
ANDERE JURIDISCHE THEORIE, EN ONGEACHT OF HP VAN DE MOGELIJKHEID VAN DERGELIJKE SCHADE OP DE HOOGTE IS.
D.
Lokale wetgeving
1. Deze garantieverklaring verleent de klant specifieke juridische rechten. De klant kan over andere rechten beschikken die in de V.S. per
staat, in Canada per provincie en elders per land of per regio kunnen verschillen.
2. Indien deze Garantieverklaring niet overeenkomt met de plaatselijke wet wordt deze Garantieverklaring als gewijzigd
verklaard overeenkomstig een dergelijke plaatselijke wet. Onder een dergelijke plaatselijke wet zijn bepaalde afwijzingen
van aansprakelijkheid, uitsluitingen en beperkingen van deze Garantieverklaring wellicht niet van toepassing op de klant.
HP Fabrieksgarantie
De Beperkt
e Garantie van HP is een commerciële garantie die vrijwillig is verstrekt door HP. De naam en het adres van de
HP-entit
eit die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de Beperkte Garantie van HP in uw land is als volgt:
Nederland
: HP Nederland B.V., Startbaan 16, 1187 XR Amstelveen
Bel
gië: HP Belgium BVBA, Hermeslaan 1A, B-1831 Diegem
De v
oordelen van de Beperkte Garantie van HP vormen een aanvulling op de wettelijke garantie voor consumenten gedurende twee
j
aren na de levering te verlenen door de verkoper bij een gebrek aan conformiteit van de goederen met de relevante
ko
opovereenkomst. Niettemin kunnen diverse factoren een impact hebben op uw eventuele aanspraak op deze wettelijke rechten.
De wett
elijke rechten van de consument worden op geen enkele wijze beperkt of beïnvloed door de Beperkte Garantie
van HP. Raadpl
eeg voor meer informatie de volgende webpagina: Wettelijke garantie van de consument of u kunt de website van
het Eur
opees Consumenten Centrum bezoeken. Consumenten hebben het recht om te kiezen tussen enerzijds de Beperkte Garantie
van HP o
f anderzijds het aanspreken van de verkoper in toepassing van de wettelijke garantie.
Klik v
oor meer informatie op de volgende link: Wettelijke Garantie Consument (www.hp.com/go/eu-legal) of raadpleeg de website
van het Eur
opees Consumenten Centrum
(http://
ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/).
HP product Beperkte garantieperiode
Softwaremedia 90 dagen
Printer 1 jaar garantie op hardware
Print- of inktcartridges Tot de HP-cartridge leeg is of de "einde garantie"-datum
(vermeld op de inktcartridge) is bereikt, afhankelijk van wat het
eerst van toepassing is. Deze garantie dekt geen
HP-inktproducten die opnieuw zijn gevuld, opnieuw zijn
gefabriceerd of zijn gerepareerd, noch HP-inktproducten die op
verkeerde wijze zijn gebruikt of behandeld.
Nederlands

Documenttranscriptie

HP ENVY 5000 All-in-One series Hulp nodig? www.hp.com/support/envy5000 Bedieningspaneel van de printer Nederlands 1 Aan-uitknop: Hiermee zet u de printer uit of aan. 2 Terug-knop: Hiermee gaat u terug naar het vorige scherm. 3 Help-knop: Hiermee opent u het menu Help voor de huidige handeling. Druk op het startscherm op de knop Help en vervolgens op Instructievideo's om instructievideo's te bekijken, zoals over het plaatsen van papier en het vervangen van cartridges. 4 Start-knop: Hiermee keert u terug naar het Startscherm, het scherm dat verschijnt wanneer u de printer voor het eerst inschakelt. 5 Scherm van het bedieningspaneel: Druk op het scherm om menuopties te selecteren of scrol door de menupunten. 6 Het lampje Draadloos: geeft de status van de draadloze verbinding van de printer weer. •• Een blauw lampje geeft aan dat de draadloze verbinding werd gemaakt en dat u kunt afdrukken. •• Een langzaam knipperend lampje geeft aan dat de draadloze functie is ingeschakeld, maar de printer niet is aangesloten op een netwerk. Zorg ervoor dat de printer binnen bereik is van het draadloze signaal. •• Een snel knipperend lampje geeft een fout met de draadloze functie aan. Raadpleeg het bericht op het printerbeeldscherm. •• Geen lampje geeft aan dat de draadloze verbinding uit staat. Scannen: Gebruik de HP Smart-app of printersoftware om te scannen. U kunt meer informatie over scannen vinden op www.hp.com/support/envy5000. Hulp bij draadloos instellen Ga naar 123.hp.com om de HP Smart-app of printersoftware te downloaden en te installeren. Met de app en de software kunt u verbinding maken met uw draadloze netwerk (ondersteunt 2,4 GHz en 5 GHz). Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/wirelessprinting. Tip: Als u de printer niet met het draadloze netwerk kunt verbinden, herstelt u de netwerkinstellingen van de printer en installeer vervolgens opnieuw de HP Smart-app of printersoftware van 123.hp.com. Druk op het bedieningspaneel van de printer op (Draadloos), druk op (Instellingen), en druk vervolgens op Netwerkinstellingen herstellen. Opmerking voor gebruikers van Windows®: U kunt ook de cd met de printersoftware bestellen. Ga hiervoor naar www.support.hp.com. De informatie in dit document kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Kunt u de printer niet met uw netwerk verbinden op 123.hp.com? Meer info: www.hp.com/go/wificonnect. De printer met computers en andere apparaten op uw netwerk delen Als de printer met uw draadloze netwerk is verbonden, kunt u deze delen met meerdere computers en mobiele apparaten op hetzelfde netwerk. Installeer op ieder apparaat de HP Smart-app of printersoftware van 123.hp.com. Een USB-verbinding omzetten naar een draadloze verbinding Meer info: www.hp.com/go/usbtowifi. De printer draadloos zonder router gebruiken (Wi-Fi Direct) Zorg dat Wi-Fi Direct is ingeschakeld. Als u de status van Wi-Fi Direct, de netwerknaam en het wachtwoord wilt controleren, raakt u (Wi-Fi Direct) aan op het bedieningspaneel van de printer. Meer info: www.hp.com/go/wifidirectprinting. Dit product is bedoeld voor gebruik in een open omgeving (bijvoorbeeld thuis en niet verbonden met het openbare internet) waar iedereen toegang heeft tot de printer en deze kan gebruiken. Daardoor bevindt de Wi-Fi Directinstelling zich standaard in de modus 'Automatisch', zonder administratorwachtwoord, waardoor iedereen binnen bereik verbinding kan maken met de printer en alle functies en instellingen kan gebruiken. Indien een hoger beveiligingsniveau is vereist, adviseert HP de verbindingswijze voor Wi-Fi Direct te wijzigen van Automatisch in Handmatig en een beheerderswachtwoord in te stellen. U kunt de beveiligingsinstelling wijzigen op de startpagina van de printer (geïntegreerde webserver of EWS). Raadpleeg de gebruikershandleiding op www.hp.com/support/envy5000 voor meer informatie over EWS. •• Controleer of u de laatste versie van de HP Smart-app of printersoftware hebt geïnstalleerd vanaf 123.hp.com. •• Als u een USB-kabel gebruikt, ga dan na of de kabel stevig vastzit en of de printer is ingesteld als standaardprinter. •• Als uw computer via een draadloze verbinding met de printer is verbonden, zorg dan dat de printer is verbonden met hetzelfde netwerk als het apparaat waar u van afdrukt. Raadpleeg voor meer informatie www.hp.com/go/wifihelp. Opmerking voor gebruikers van Windows®: Ga naar HP Diagnostic Tools op www.hp.com/go/tools om algemene printerproblemen op te lossen. Meer informatie Productondersteuning www.hp.com/support/envy5000 Nederlands Basisprocedures voor probleemoplossing HP mobiel afdrukken www.hp.com/go/mobileprinting In de sectie Technische informatie van de gebruikershandleiding kunt u meer hulp krijgen en vindt u richtlijnen, informatie over het milieu en wettelijke informatie, waaronder de richtlijnen van de Europese Unie en de conformiteitsverklaring: www.hp.com/support/envy5000. Printerregistratie: www.register.hp.com. Conformiteitsverklaring: www.hp.eu/certificates. Inktverbruik: www.hp.com/go/inkusage. Veiligheidsinformatie Gebruik het netsnoer en de poweradapter die door HP werden geleverd. Voorgeschreven modelnummer: Voor wettelijke identificatiedoeleinden is aan uw apparaat een voorgeschreven modelnummer toegewezen. Het voorgeschreven modelnummer van dit product is SNPRC-1702-01. Verwar dit voorgeschreven nummer niet met de naam waaronder het product op de markt gebracht wordt (HP ENVY 5000 All-in-One series, enz.) of het productnummer (M2U86 tot M2U90, enz.). Dankbetuiging: Microsoft en Windows zijn gedeponeerde handelsmerken of handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Mac, OS X en macOS zijn in de Verenigde Staten en andere landen gedeponeerde handelsmerken van Apple Inc. 21 Garantieverklaring voor de HP printer HP product Softwaremedia Printer Print- of inktcartridges Beperkte garantieperiode 90 dagen 1 jaar garantie op hardware Tot de HP-cartridge leeg is of de "einde garantie"-datum (vermeld op de inktcartridge) is bereikt, afhankelijk van wat het eerst van toepassing is. Deze garantie dekt geen HP-inktproducten die opnieuw zijn gevuld, opnieuw zijn gefabriceerd of zijn gerepareerd, noch HP-inktproducten die op verkeerde wijze zijn gebruikt of behandeld. Nederlands A. Duur van beperkte garantie 1. Deze HP garantie is alleen van toepassing op HP merkproducten die zijn verkocht of geleased a) van HP Inc., haar dochterondernemingen, filialen, erkende resellers, erkende distributeurs of landendistributeurs; b) bij deze HP garantie. 2. HP Inc. (HP) garandeert de eindgebruiker dat de hierboven genoemde HP producten vrij zullen zijn van materiaal- of productiefouten voor de hierboven aangegeven duur (de 'beperkte garantieperiode'), waarbij de beperkte garantieperiode begint op de datum dat het HP hardwareproduct tijdens het opstarten voor het eerst gedetecteerd wordt. Deze datum wordt de 'eerste startdatum' genoemd. Als het HP hardwareproduct niet op dat moment wordt gedetecteerd, begint de beperkte garantieperiode op de datum van aankoop of lease van HP of op de datum waarop HP of, indien van toepassing, de HP geautoriseerde serviceaanbieder, de installatie voltooit. 3. Met betrekking tot softwareproducten is de beperkte garantie van HP uitsluitend geldig voor het niet kunnen uitvoeren van programmeringsinstructies. HP garandeert niet dat de werking van een product ononderbroken of vrij van fouten is. 4. De beperkte garantie van HP geldt alleen voor defecten die zich voordoen als resultaat van een normaal gebruik van het product en is niet van toepassing in de volgende gevallen: a. onjuist of onvoldoende onderhoud of wijziging van het product; b. software, interfaces, afdrukmateriaal, onderdelen of benodigdheden die niet door HP worden geleverd of ondersteund; c. gebruik dat niet overeenstemt met de specificaties van het product; d. onrechtmatige wijzigingen of verkeerd gebruik. 5. Voor HP-printerproducten is het gebruik van een cartridge die niet door HP is geleverd of een nagevulde cartridge niet van invloed op de garantie aan de klant of een contract voor ondersteuning dat met de klant is gesloten. Als echter een defect of beschadiging van de printer toegewezen kan worden aan het gebruik van een cartridge die niet van HP afkomstig is, een nagevulde cartridge of een verlopen inktcartridge, brengt HP de gebruikelijke tijd- en materiaalkosten voor het repareren van de printer voor het betreffende defect of de betreffende beschadiging in rekening. 6. Als HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een softwareproduct, in afdrukmateriaal of in een inktproduct dat onder de garantie van HP valt, wordt het defecte product door HP vervangen. Als HP tijdens de van toepassing zijnde garantieperiode kennisgeving ontvangt van een defect in een hardwareproduct dat onder de garantie van HP valt, wordt naar goeddunken van HP het defecte product door HP gerepareerd of vervangen. 7. Als het defecte product niet door HP respectievelijk gerepareerd of vervangen kan worden, zal HP de aankoopprijs voor het defecte product dat onder de garantie valt, terugbetalen binnen een redelijke termijn nadat HP kennisgeving van het defect heeft ontvangen. 8. HP is niet verplicht tot reparatie, vervanging of terugbetaling tot de klant het defecte product aan HP geretourneerd heeft. 9. Een vervangend product kan nieuw of als nieuw zijn met eenzelfde functionaliteit als het product dat vervangen wordt. 10. De beperkte garantie van HP is geldig in alle landen/regio's waar het gegarandeerde product door HP wordt gedistribueerd, met uitzondering van het Midden-Oosten, Afrika, Argentinië, Brazilië, Mexico, Venezuela en de tot Frankrijk behorende zogenoemde "Départements d'Outre Mer". Voor de hierboven als uitzondering vermelde landen/regio's, is de garantie uitsluitend geldig in het land/de regio van aankoop. Contracten voor extra garantieservice, zoals service op de locatie van de klant, zijn verkrijgbaar bij elk officieel HP-servicekantoor in landen/regio's waar het product door HP of een officiële importeur wordt gedistribueerd. 11. Er wordt geen garantie gegeven op HP-inktcartridges die zijn nagevuld, opnieuw zijn geproduceerd, zijn opgeknapt en verkeerd zijn gebruikt of waarmee op enigerlei wijze is geknoeid. B. Garantiebeperkingen IN ZOVERRE DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, BIEDEN NOCH HP, NOCH LEVERANCIERS (DERDEN) ANDERE UITDRUKKELIJKE OF STILZWIJGENDE GARANTIES OF VOORWAARDEN MET BETREKKING TOT DE PRODUCTEN VAN HP EN WIJZEN ZIJ MET NAME DE STILZWIJGENDE GARANTIES EN VOORWAARDEN VAN VERKOOPBAARHEID, BEVREDIGENDE KWALITEIT EN GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL AF. C. Beperkte aansprakelijkheid 1. Voor zover bij de plaatselijke wetgeving toegestaan, zijn de verhaalsmogelijkheden in deze beperkte garantie de enige en exclusieve verhaalrechten voor de klant. 2. VOORZOVER DOOR HET PLAATSELIJK RECHT IS TOEGESTAAN, MET UITZONDERING VAN DE SPECIFIEKE VERPLICHTINGEN IN DEZE GARANTIEVERKLARING, ZIJN HP EN LEVERANCIERS (DERDEN) ONDER GEEN BEDING AANSPRAKELIJK VOOR DIRECTE, INDIRECTE, SPECIALE EN INCIDENTELE SCHADE OF GEVOLGSCHADE, OF DIT NU GEBASEERD IS OP CONTRACT, DOOR BENADELING OF ENIGE ANDERE JURIDISCHE THEORIE, EN ONGEACHT OF HP VAN DE MOGELIJKHEID VAN DERGELIJKE SCHADE OP DE HOOGTE IS. D. Lokale wetgeving 1. Deze garantieverklaring verleent de klant specifieke juridische rechten. De klant kan over andere rechten beschikken die in de V.S. per staat, in Canada per provincie en elders per land of per regio kunnen verschillen. 2. Indien deze Garantieverklaring niet overeenkomt met de plaatselijke wet wordt deze Garantieverklaring als gewijzigd verklaard overeenkomstig een dergelijke plaatselijke wet. Onder een dergelijke plaatselijke wet zijn bepaalde afwijzingen van aansprakelijkheid, uitsluitingen en beperkingen van deze Garantieverklaring wellicht niet van toepassing op de klant. HP Fabrieksgarantie De Beperkte Garantie van HP is een commerciële garantie die vrijwillig is verstrekt door HP. De naam en het adres van de HP-entiteit die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de Beperkte Garantie van HP in uw land is als volgt: Nederland: HP Nederland B.V., Startbaan 16, 1187 XR Amstelveen België: HP Belgium BVBA, Hermeslaan 1A, B-1831 Diegem De voordelen van de Beperkte Garantie van HP vormen een aanvulling op de wettelijke garantie voor consumenten gedurende twee jaren na de levering te verlenen door de verkoper bij een gebrek aan conformiteit van de goederen met de relevante koopovereenkomst. Niettemin kunnen diverse factoren een impact hebben op uw eventuele aanspraak op deze wettelijke rechten. De wettelijke rechten van de consument worden op geen enkele wijze beperkt of beïnvloed door de Beperkte Garantie van HP. Raadpleeg voor meer informatie de volgende webpagina: Wettelijke garantie van de consument of u kunt de website van het Europees Consumenten Centrum bezoeken. Consumenten hebben het recht om te kiezen tussen enerzijds de Beperkte Garantie van HP of anderzijds het aanspreken van de verkoper in toepassing van de wettelijke garantie. Klik voor meer informatie op de volgende link: Wettelijke Garantie Consument (www.hp.com/go/eu-legal) of raadpleeg de website van het Europees Consumenten Centrum (http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/). 22
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45

HP ENVY 5030 All-in-one de handleiding

Type
de handleiding