96
Problemen oplossen
Als uw apparaat vast zit:
Druk gedurende 10 seconden op de AAN/UIT-knop of maak gebruik van de hardware-reset.
Druk voor de hardware-reset op de knop ‘in het gaatje’ met behulp van een scherp voorwerp zoals
een tandenstoker.
Als uw apparaat niet inschakelt:
1. Laad uw apparaat op.
2. Druk gedurende 10 seconden op de AAN/UIT-knop of maak gebruik van de hardware-reset.
Als het aanraakscherm niet goed functioneert:
Tik in Instellingen op Kalibratie aanraakscherm.
Als u de levensduur van uw batterij wilt verlengen:
Verminder de helderheid van het scherm en schakel de draadloze verbindingen uit indien deze niet
in gebruik zijn.
Als uw apparaat te traag werkt:
Sluit alle applicaties die op dat moment niet worden gebruikt.
Als uw WiFi-ontvangst te laag is:
Zorg ervoor dat u zich niet ver van de WiFi-hotspot bevindt.
Update de rmware van het apparaat. http://www.archos.com/support
Selecteer vanuit Instellingen > Reparatie & formatteren, Android resetten.
Neem contact op met uw WiFi-verbindingsprovider.
PIN-code van SIM-kaart geblokkeerd
Neem contact op met uw netwerkbeheerder voor de PUK-code (Personal Unblocking Key).
Het product herstellen (wachtwoord vergeten? alle instellingen wissen?):
1. Houd Volume+ en druk op de ON / OFF-knop.
2. Houd Volume+ totdat het Android systeemherstel wordt weergegeven.
3. Gebruik de volumeknoppen om te bladeren en de AAN/UIT-knop om te bevestigen.
- Selecteer “Wipe data/factory reset” [Gegevens wissen/Fabrieksinstellingen herstellen] en bevestig.
- Select “Yes -- delete all user data” [Ja, alle gebruikersgegevens wissen] en bevestig.
- Select “Reboot system now” [Systeem nu opnieuw opstarten] en bevestig.
111622_ARCHOS_80_Xenon_QSG_book.indd 96 15/05/2013 13:46:50