32
NEDERLANDS
PROBLEMEN OPLOSSEN
Er wordt niets weergegeven op het scherm.
Zit het netsnoer van de monitor in het stopcontact?
• Controleer of het netsnoer correct in het stopcontact zit.
Is het voedingslampje ingeschakeld?
• Controleer de kabelverbinding en druk op de knop Aan/uit.
Is de stroom ingeschakeld en de stoom LED brandt
rood?
• Controleer of de aangesloten ingang is ingeschakeld (Settings(Instellingen) > Input (Ingang)).
Knippert het voedingslampje?
• Beweeg de muis of druk op een willekeurige toets om het scherm in te schakelen als de monitor in
energiebesparende modus staat.
• Controleer of de computer is ingeschakeld.
Wordt het bericht The screen is not currently set to
the recommended resolution. If you have no video
or the screen flickers, see the troubleshooting
guide in the product owner’s manual. (Het scherm
is momenteel niet ingesteld op de aanbevolen
resolutie. Als u geen video hebt of het scherm
flikkert, raadpleegt u het gedeelte over het
oplossen van problemen in de gebruikershandleiding
van het product.) weergegeven?
• Dit gebeurt als signalen die vanaf de PC (grafische kaart) worden verzonden, buiten het aanbevolen horizontale
of verticale frequentiebereik van de monitor liggen. Raadpleeg het onderwerp Productspecificatie van deze
handleiding voor informatie over het instellen van de juiste frequentie.
Wordt het bericht No Signal (Geen signaal)
weergegeven?
• Dit bericht wordt weergegeven wanneer de signaalkabel tussen de PC en de monitor ontbreekt of niet is
aangesloten. Controleer de kabel en sluit deze opnieuw aan.
Hebt u het beeldschermstuurprogramma
geïnstalleerd?
• Zorg ervoor dat u het schermbesturingsprogramma van onze website installeert: http://www.lg.com.
• Controleer of uw grafische kaart de
Plug and Play-functie ondersteunt.
Sommige functies zijn uitgeschakeld.
Zijn sommige functies niet beschikbaar wanneer u op
de knop Menu drukt?
• De OSD is vergrendeld. Ga naar Settings(Instellingen) > General (Algemeen) en stel OSD Lock (OSD-
vergrendeling) in op Off (Uit).